Gå till innehåll

mission: $200 till $20K, joina mig!


Harry_Pottodds

Recommended Posts

Laddat hem en mjukvara från 2+2 som en användare där gjort med en massa mods i ( http://forumserver.twoplustwo.com/45/software/b2b-entraction-mods-377058/ ), sen har jag lagt till en väldig massa själv. En del mods som från början var till FTP som jag konverterat o.s.v.

 

Lite exempel (finns sjukt mycket mer):

 

modsv.jpg

 

Bara att höra av sig om man vill ha. Är bara kul om det kommer till användning för fler än en själv!

 

Eftersom jag snott vissa av borden från sidor som säljer riktiga bord som förmodligen är copyright:ade så vet jag inte om jag får göra så här egentligen dock :P Upplys mig gärna!

 

Är det nån som har dem här? Han som skrev inlägget verkar inte vara så aktiv på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Fick jusst en 100 Dollars instant bonus till redkings av min affe. Gick ju inte så bra förra gången när jag försökte skotta med en instant bonus!! Bonusen jag fick av honom var: jag satte in 100 dollar samma sekund som jag depositade så kom det 100 dollar till in kontot + att jag får 300 dollar till när jag tjänat ihop 3000points.

 

Annars lirar jag plo100-plo200 mest på entraction. Tog bara denna bonusen för att försöka få fart på dagboken. heter ju 200-20 000!

 

ska äta nu efter de blir det lite lirande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

ingen som är intresserad av trading? om ni vill testa på så vet jag en sida som ger 25€ helt gratis att trada för, vet inte om jag får posta länk här. men är ni intresserade så kan ni skicka pm.

 

det som jag tycker är intressant med trading är att man till motsats på börsen också köpa att aktien ska gå ner. Nu på senare tid när börserna går dåligt har jag gjort en del pengar på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tradar på arbetstid, har även jag lagt pokern på hyllan för tillfället då man inte direkt kan ha uppe borden på jobbet..8-)

 

Kör ganska mkt genom Stockpicker och sedan egna makro och fundamentala analyser när jag får tid. Olja Bear X4 ligger jag riktigt tung i för tillfället..

 

PM vart du kör igenom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller mig som sagt till xact-produkterna genom mitt avanza-konto. Finns ju annars många bra sajter nuförtiden för valuta och etf-handel m.m.

Är intresserad av att köpa en lång position i Pund, tror det kan vara ett substitut nu när Schweiz försöker dämpa priset på sin valuta. Vad tror ni? Den är ju sinnesbillig..

 

Jag har förutom daytrade en långsiktig aktie-portfölj inspirerad av Warren Buffet. Är intresserad av bra solida företag med hög direktavkastning för positioner på horisonten -5år+. Kommer kunna fylla på med tiden också så man inte träffar botten.

 

Siktar på 8 bolag, alla ska ha starka varumärken och ha en idé om hur man ska attackera nya marknader. Bara hittat ett bolag hittills och det är Colgate.

 

H&M, Sandvik, Bank of china, Hakon invest och Coca-Cola är jag intresserad av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tradade idag på att stocholms börsens index ska stiga. är det faktist så här lite folk i forumet som håller på med trading?

 

Alltså skall man trada på riktigt så skall man vara på plats, antingen själv, eller genom ombud. Sitta hemma bakom datorn, med säg 30 sekunders fördröjning, så spelar man roulette.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att lära mig CMC markets programvara. Tradat i German 30 och OMX 30.

Tror på nerställ imorgon.

Med CMC sitter jag i realtid ( Blir ju en fördröjning mot "super datorerna") men verkar vara så nära man kan komma som privatperson.

Courtage fritt men dock med en spread.

Detta är så kallad CFD trading och innebär enorma risker!

 

Skall ha detta som projektarbete och ska bli kul att se hur det fungerar i praktiken. Ser det som en god erfarenhet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat på aktiespararna och klart man kan göra pengar på trading. Dock behöver man sinnes mkt insyn och allmänt kunnande. Mkt kan man ta med sig från poker; Moneymanagement, stoploss och liknande.

 

Akta er för CMC och liknande eftersom det ofta är med belånade pengar, starta testkonto först...

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat på aktiespararna och klart man kan göra pengar på trading. Dock behöver man sinnes mkt insyn och allmänt kunnande. Mkt kan man ta med sig från poker; Moneymanagement, stoploss och liknande.

 

Akta er för CMC och liknande eftersom det ofta är med belånade pengar, starta testkonto först...

 

GL!

 

Belånade pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbat på aktiespararna och klart man kan göra pengar på trading. Dock behöver man sinnes mkt insyn och allmänt kunnande. Mkt kan man ta med sig från poker; Moneymanagement' date=' stoploss och liknande.

 

Akta er för CMC och liknande eftersom det ofta är med belånade pengar, starta testkonto först...

 

GL![/quote']

 

Sidan där jag tradar så är ju aktierna 8x än vad dom är i verkligheten. De betyder sätter du 100kronor på volvo så gör du samma vinst som om du skulle ha satt 800 kronor på volvo på akiter hos banken. Du kan ju göra 8x snabbare förlust också. Men du kan ju bara förlora ditt insatta belopp, men göra hur stor vinst som helst. Därför tycker jag man ska prova med 1000-3000kronor först. Och som med allt annat så ska man ju inte gambla med lånade pengar. Valutor är upp till 50x guld är 12x. som sagt om ni vill bara testa på först så skicka mig ett pm så vet jag en sida som ger 25€ gratis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...