Gå till innehåll

mission: $200 till $20K, joina mig!


Harry_Pottodds

Recommended Posts

  • Svars 445
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

blev 2 inköp minus när jag lirade i natt, avslutade jusst sessionen som varade i 6 timmar, otroligt hur mycket man betalar i rejk när man lirar 6 bord pl100, ligger nu på plus denna månad pga rakebacken. 60% rakeback från första handen känns inte fel att ha på entraction.

 

Nu har jag lirat som en dåre sedan februari. Nu tror jag att jag ska boka en resa någonstans, är det någon som har bra förslag på resmål? Funderade att vara bort minst 2 veckor

 

Pokern har gått riktigt bra detta år, mitt ända mål nu före detta år är slut är att börja lira plo200...

 

Målen för nästa år måste jag fundera på:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gott, jag slängde in 2k kr idag aswell som ska växa m.h.a turneringar! ligger just nu på plats 28 av 95 på en PS turre. vinner atm minst 48 dollar! men de ska bli mera!

 

Blev tillslut 267$, kom 12a mkt missnöjd! låg nämnligen 3a med 14 pers kvar! :/

sitter å lirrar en 33 dollars turre nu, efter 2 timmar ligger jag 26 av 147. 72 st gets paid!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.24hpoker.com/en/Poker/Promotions/Texas-NL-VIP-Races.aspx

 

där kan man läsa om rakeracet, jag kommer att delta i det där 20 000€ rakeracet.

 

60% rakeback plus pris pengar är inte dåligt

 

Vem har lirat rakerace förut? hur många bord plus timmar måste man spela tro för att vara topp3?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...