Nidson Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 offentlig fruktstund i båset borde bli obligatorskt i hockeyn också imose babyface jonathan toews trycka i sig en banan o sedinarna dela på en mango.. episkt Det finns ju, fast då kallas det för powerbreak. Citera
KungKroon Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 offentlig fruktstund i båset borde bli obligatorskt i hockeyn också imose babyface jonathan toews trycka i sig en banan o sedinarna dela på en mango.. episkt SKSK kan ju ha hand om tillredningen av frukten? Har hört att han ska vara en jävel på mat. Citera
MikeTime Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Fruktstund nu = givet brons? Citera
MacDaddy Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 Tycker de filmar curling så jävla illa. MAn får se en närbild på stenen hela tiden. När de istället visar hela spelplanen och man kan se hur stenen kommer gå tidigt så ger det så sjukt mkt mer som tv sport. Citera
jacobmal Postad 27 Februari , 2010 Rapport Postad 27 Februari , 2010 katarina hultling har gjort sitt, är fan sämre än staffan lindeborg Citera
MacDaddy Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 lindeborg ä bra. KAtarina är ganska negativ av sig men det gillar jag då det ska visas känslor. Men varför tar de aldrig och förklarar sporten för folk ordentligt. Borde ha en genomgång inför varje sändning. Fortfarande saker jag inte förstår. Sen är det ju den oerhört tråkiga filmningen av curling som förstör mkt. Kommentatorerna ser ju hela banan och vet hur curlingstenen kommer gå men vi tittare får en jävla närbild av stenen istället och först vid boet får vi se både hur de tänkt och hur den kommer gå. Nåja 4år kvar till nästa irritationsmoment. Citera
tamtaram Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2010 tycker att svt skött sig utmärkt igenom os, att man irriterar sig stundom hör ju till, det enda jag saknar är att jag inte fått höra roberto vacchis kommentarer under de svenska längdloppen. Citera
Anref Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 tycker att svt skött sig utmärkt igenom os, att man irriterar sig stundom hör ju till, det enda jag saknar är att jag inte fått höra roberto vacchis kommentarer under de svenska längdloppen. Han jobbar väl för Eurosport, han har väl aldrig varit på svt? Citera
inkassera Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Vad tror ni om Usa till 3.75? 1x2. måste väl vara spelbart? Citera
tamtaram Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2010 Han jobbar väl för Eurosport, han har väl aldrig varit på svt? umm, kanske var lite otydlig där, jag har enbart följt svt och saknar att inte kunnat höra roberto på eurosport, varken live eller via klipp. Citera
carromalmoe Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Vad tror ni om Usa till 3.75? 1x2. måste väl vara spelbart? tänkte spela på usa vinner,såg gruppspelsmatchen mot canada och usa var ju det bättre laget där,men canada har väl blivit bättre ju längre turneringen lidit..som sagt allt kan hända..men jag lägger mit spel på usa Citera
carromalmoe Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 starkt gjort av johan olsson i 5a milen...surt bara northug fick guldet..blir han väl ännu käftigare i flabben...men men grattis alla svenska medaljörer.. Citera
tamtaram Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2010 elva medaljer, varav fem guld, det är godkänt med ett litet plus i kanten för mig visst har vi haft en hel del besvikelser, men det har vägts upp av att en del har överraskat Citera
devalanteriel Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Helt klart ett över förväntan godkänt OS tycker jag. Synd på Anja och Helena bara. Citera
Displeased Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Hoppsan då... Canada Kul match och spännande, hoppas att Canada tar hem det till slut! Citera
devalanteriel Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 Nej nej nej, heja USA! Citera
Anref Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 har sagt förlängning och usa vinst hela tiden, får se hur långt det håller nu då. Citera
tamtaram Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 28 Februari , 2010 det där var bra för den kanadensiska folkhälsan Citera
Recommended Posts