MaLiik Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Vem som helst bör väl känna till att det inte är så mycket seriöst som står i dom där tidningarna, sättet dom skriver på är för att fånga ungdomar och vuxna som lever i drömvärldar, vilket det verkar finnas oroande mycket av... Allt som står i tidningen och på internet är sant! PS jag vann $12.64 nyss och skall säga upp mig på måndag för att bli pokerproffs... Citera
Krissan Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Tyckte väl inte att artikeln var särskilt farlig. Var det Crippoli som sålde play money för $1000? Vem F-N ger TUSEN DOLLAR för play money? Ok, $10-$20 är väl inte särskilt mycket att höja på ögonbrynen åt, men $1000? Det är ju apmycket! Citera
fraallan Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 men va fasiken ska man ha dem till igentligen?? någon som vet anledningen itll varför det fanns en marknad för playmoney? Citera
MJ Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Har inte läst artikeln men "playmoney" handlar inte det om W$? En VÄLDIGT stor skillnad på de två... Citera
Krissan Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Har inte läst artikeln men "playmoney" handlar inte det om W$? En VÄLDIGT stor skillnad på de två... Vad är W$? Citera
derra Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Håller med Chobo.. Skärp er, sluta vara så himla avundsjuka! Det behöver inte vara negativt varje gång någon sticker ut hakan. Med tanke på vad killarna har åstadkommit samt vad dom gjort för svensk poker tycker jag dom med all rätt kan få skapa den image och det varumärke dom nu bygger upp. Som gdaily var inne på, jag är övertygad om att detta gäng är trevliga prickar men vill skilja sig lite från mängden och sticka ut som ett kaxigt nytt vinnande team.. vad är för fel på det? Citera
zorro_aik Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 WPT finalen pokervärldens mest prestigefyllda tävling ? Jomenvisst, och UEFA-cup finalen är större än Champions League finalen Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 e-bayauktion playmoney Han kanske hade riktigt mycket? Varför funkar inte min länk? Citera
esco Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 På ett annat forum skriver Legato att artikeln är grovt överdriven. Citera
Nusseman Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Det är ok att skriva att det är på wsop.info/se, esco Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 det är på wsop man inte får skriva pokerforum, inte tvärt om Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Tar mig friheten att klippa in en mening av Bo: Kan bara konstatera att artikeln generellt sett ar grovt overdriven, vilket kanns lite trist, kanske far man vanta sig det dock nar det ar Cafe/Slitz. Citera
Nemomen Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Vem läser Café äver huvud taget? Och vem bryr sig. Jag är helt säker på att tidningen själva vrider till det så som de vill ha det. Samt arrangerar foto så att det ser ut så som folk förväntar sig. Flashiga bilar, helikoptrar etc.. Varför inte ta en bild på Ken när han sitter och lirar på nätet istället med ena handen i en chipspåse och andra på musen Citera
gdaily Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Angående helikoptern... I Poker Magazine berättar Ken (eller om det var Martin) hur vackert det var att åka helikopter som sightsing, medan Café får det till att det är så man fraktar sig till och från "jobbet"... Citera
Nocturnal5 Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jag tyckte att det kul att de verkade dumpa reportern så fort de fick chansen. Citera
esco Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Det är första gången jag postar här så jag var inte riktigt säker på reglerna. Tack för informationen nusseman och gdaily. Citera
eurythmech Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 men va fasiken ska man ha dem till igentligen?? någon som vet anledningen itll varför det fanns en marknad för playmoney? Vad ska man med ett Donkeyslaying broadsword of everlasting whupass +5 till i nåt onlinespel? Citera
Måns Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jo, men där imponerar man ju på folk i spelet åtminstone. Är det någon som blir imponerad av spelarna på high-stakes-playmoney-borden? Citera
MaLiik Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jag tyckte att det kul att de verkade dumpa reportern så fort de fick chansen. Tävlingens bluff kanske, kan vara en förklaring till varför artikeln är så bitter... Citera
Hjort Postad 28 Maj , 2005 Rapport Postad 28 Maj , 2005 Jag tyckte att det kul att de verkade dumpa reportern så fort de fick chansen. Nu fattar jag. Plötsligt så gick min respekt (som naturligtvis helt saknar relation med verkligheten) för dem upp ett par 100%. Citera
Peakfreak Postad 31 Maj , 2005 Rapport Postad 31 Maj , 2005 e-bayauktion playmoney Han kanske hade riktigt mycket? Varför funkar inte min länk? Här är en annan auktion Citera
Recommended Posts