Jaane Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Bord 27 i pos på ramzi. Japp såg att de lagt upp det. Tack:D Citera
Juggler Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Det gör ont med poker ibland. Citera
Jaane Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Skulle vara kul med en chipcount på svenskarna, även någon kändis oxå=) Sånt som höjer upp när man sitter på jobbet. Måste även säga att bilderna ser riktigt bra ut nu:D Citera
JohnH Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Sumpas tur är slut. Han har backat rakt ut ner till 190.000. Vore skoj med en chipcount på alla. Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 I dagens startfält återfinns bland annat Viktor Blom Ninjan är bust. Får photoshoppa ihop en ny. Fan! Någon som hade koll på om han var nere och lirade turneringen samtidigt som Isildur1 lirade online? Citera
okocha Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Fan! Någon som hade koll på om han var nere och lirade turneringen samtidigt som Isildur1 lirade online? va han inte, men några timmar efter busten satt han där Citera
ibmachine Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Testa cashgames, då får man in degen direkt. El varför inte en vanlig turra utan paket i priset? Kan de va att strukturen i en satellit passar honom bättre? Citera
swahnroger Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Om man klonkar en plats till typ EPT via pokerstars eller någon annan sida. går det att byta den mot pengar då? eller sljuta upp den till nästa år? Fattig student man är så är det ju inte så roligt att spela en turnering som skulle kunna håla mig flytande ett helt år Kan de va att strukturen i en satellit passar honom bättre? Cash games har bra struktur... Citera
gEeWhiZm8 Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 va han inte, men några timmar efter busten satt han där Citera
Nice Hand GG Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Fan! Någon som hade koll på om han var nere och lirade turneringen samtidigt som Isildur1 lirade online? va han inte, men några timmar efter busten satt han där alltså inte för att typ förstöra allt det fina med det stora mysteriet kring om ifall det är blom lr ej, men under isildurs storhetstider så stötte jag en fredag på blom ute i Uddevalla. Jag var ju obv tvungen att kolla med highstaked DB när isildur hade hade spelat och så länge inte blom delar kontot med ngn, så ser det ganska mörkt ut Citera
taktfast Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Vi har en relativt nyligen uppdaterat chipcounts för ungefär en trekvart sen. Inte helt oväntat ligger Sumpas bäst till just nu av alla av de 140 som återstår. Vi ska försöka uppdatera chips lite oftare, men vissa bord är helt galna och informationen har blivit för gammal när vi väl kommit till pressrummet. Citera
ea_0707 Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Spelar storkiz? Och isåfall, hur går det för han? Citera
berghet Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Sumpas dominerar just nu! han sitter på över 430k. avg är 104k och tvåan har runt 250k! Han spelar syyykt pra Citera
SouthEast Postad 18 Februari , 2010 Rapport Postad 18 Februari , 2010 Ztorkiz är högst troligen kvar i Bangkok dit han kom igår. Citera
valterego Postad 19 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 19 Februari , 2010 Det ligger nu en uppdaterad chipcount och placeringslista i rapporteringstråden. Citera
gEeWhiZm8 Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 alltså inte för att typ förstöra allt det fina med det stora mysteriet kring om ifall det är blom lr ej, men under isildurs storhetstider så stötte jag en fredag på blom ute i Uddevalla. Jag var ju obv tvungen att kolla med highstaked DB när isildur hade hade spelat och så länge inte blom delar kontot med ngn, så ser det ganska mörkt ut ljug inte Citera
green__ Postad 19 Februari , 2010 Rapport Postad 19 Februari , 2010 Go Wigg-wigg it's your birthday! Citera
valterego Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 20 Februari , 2010 Anton Wigg är chiptrea och Thomas Pettersson artonde man med 24 spelare kvar i turneringen. En halvtimme kvar till start. Vi fortsätter rapportera idag. Citera
MikeTime Postad 20 Februari , 2010 Rapport Postad 20 Februari , 2010 Anton Wigg är chiptrea och Thomas Pettersson artonde man med 24 spelare kvar i turneringen. En halvtimme kvar till start. Vi fortsätter rapportera idag. Ja, folk från Kumla kan obv spela poker! Go Thomas!! Citera
SoderKrippa Postad 20 Februari , 2010 Rapport Postad 20 Februari , 2010 Någon annan som inte ser live-streamen på eptlive.com? /SK Citera
XeroxFin Postad 20 Februari , 2010 Rapport Postad 20 Februari , 2010 Funkar perfekt för mig iaf. Citera
SoderKrippa Postad 20 Februari , 2010 Rapport Postad 20 Februari , 2010 Någon som vet hur jag fångar streamlänken så jag kan visa den direkt i mediaplayer typ? /SK Citera
-PK- Postad 20 Februari , 2010 Rapport Postad 20 Februari , 2010 Jag får det inte heller att funka Citera
Recommended Posts