eyeless Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Eunjong Buyn bra? haha sluta skojja. Han är största nitten på 2-4 och 3-6. Kanske största nitten på hela full tilt tillsammans med Hans Vogl Citera
thefman Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Eunjong Buyn bra? haha sluta skojja. Han är största nitten på 2-4 och 3-6. Kanske största nitten på hela full tilt tillsammans med Hans Vogl mclovin? Citera
honest99 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 I'M RUSHFUCKED! mmm, vad blir den svenska varianten?. Rusnings-poker? Rusnings-tilt? blixt-poker? En gul blixt? Citera
Lisa87 Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jag har lagt upp en artikel om Rush Poker på Poker.se. Läs och dissekera. väl skrivet imo Citera
The Grand Bark Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Klienten uppdaterad idag, ante infört på alla nivåer utom de två högsta. Replayern är flashfri, foldade hålkort som bilder istf text mm. http://forumserver.twoplustwo.com/28/internet-poker/ftp-answers-2-2-a-701068/ Min doomsvitch går i 180 som vanligt dock. FU RUSH! Citera
The Grand Bark Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 mmm, vad blir den svenska varianten?. Rusnings-poker? Rusnings-tilt?blixt-poker? En gul blixt? Ett snabbskjut? Citera
plush Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jag har lagt upp en artikel om Rush Poker på Poker.se. Läs och dissekera. snyggt! Citera
Tottyville Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 mmm, vad blir den svenska varianten?. Rusnings-poker? Rusnings-tilt?blixt-poker? En gul blixt? eftersom det mesta låter rätt fjantigt på svenska så tippar jag på "snabbpoker". Citera
sulla Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jepp, för det blir såklart en svensk översättning, precis som "Texas håll dem" och "sitt och gå" och "gå allt in" som blivit vedertagna svenska termer. Citera
Mickel Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Jepp, för det blir såklart en svensk översättning, precis som "Texas håll dem" och "sitt och gå" och "gå allt in" som blivit vedertagna svenska termer. Varför måste man översätta allt till svenska? Dom flesta översättningarna speciellt "dröjhöj" låter inget vidare. Varför har dom inte översatt allt då? Omaha ska det då kallas Småland och Texasholdem för hålliSkåne? Nä bevara originalnamnen speciellt nu när jag skaffat passande avatar. Citera
KungKroon Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Om ingen blir översättad blir det ingen action imo Citera
Mickel Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Om ingen blir översettad blir det ingen action imo FYP Översettare Citera
martenmania Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 "gå allt in" Helan går skulle det heta om Ken och Dogge med flera hade fått bestämma. Citera
cDk Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Eunjong Buyn bra? haha sluta skojja. Han är största nitten på 2-4 och 3-6. Kanske största nitten på hela full tilt tillsammans med Hans Vogl Usch nämn inte Hans Vogl... Han finalbordsbubblade mig med typ 55 mot mina KK i en $50K gtd det aset. Knappt riggat alls Citera
Mr.Lajban Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Tight är bara förnamnet på de flesta. Sedan dyker ett och annat guldkorn upp. Just nu är det kul men i längden? Citera
Kidder Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Usch nämn inte Hans Vogl... Han finalbordsbubblade mig med typ 55 mot mina KK i en $50K gtd det aset. Knappt riggat alls Han knocka jag ut ur brawl och fick 200$ för besväret och en ful T-shirt Citera
jkkman Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Han knocka jag ut ur brawl och fick 200$ för besväret och en ful T-shirt måste kännas fint att äga proffsen! Citera
Lisa87 Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Bara jag som inte fick "testa-rush-bonusen" på $100? Citera
DrRoland Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 Bara jag som inte fick "testa-rush-bonusen" på $100? Nej. Bonusen har nog bara gått ut till folk som inte provat. Citera
eyeless Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Lirade 4 bord Rush poker nu på kvällen. Brukar sitta och räkna händer på borden när jag stänger ner så att man stänger när man blir bb nästa hand. När jag bara hade sista bordet kvar blev jag bb 3 gånger på 7 händer. Någon som varit med om liknande? Hoppas detta fenomen är en bugg och inte deras sätt att jämna ut oddsen. Kan ju inte vara allt för svårt att hustla multitablande regs på några extra bbs här och där. Finns ju viktigare saker att hålla koll på när man har 4 bord rush uppe och lite andra bord vid sidan av. Citera
cDk Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 blev tvungen att testa lite och det var ju riktigt bra. Tiltande dock att variansen kan slå så hårt på så kort tid (torskade 4 inköp på 4st 80-20 överlägen på typ 10min. Fast å andra sidan så plockar man ju upp rätt mycket fort och lätt då alla verkar tycka att gus hanson (fast utan tanke bakom) är förebilden) Citera
Hox Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Lirade 4 bord Rush poker nu på kvällen. Brukar sitta och räkna händer på borden när jag stänger ner så att man stänger när man blir bb nästa hand. När jag bara hade sista bordet kvar blev jag bb 3 gånger på 7 händer. Någon som varit med om liknande? Hoppas detta fenomen är en bugg och inte deras sätt att jämna ut oddsen. Kan ju inte vara allt för svårt att hustla multitablande regs på några extra bbs här och där. Finns ju viktigare saker att hålla koll på när man har 4 bord rush uppe och lite andra bord vid sidan av. BB sätts på den spelare som spelat flest händer på raken utan att vara BB. Resten av platserna lottas ut. Citera
Axix Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Detta är väl egentligen en bonus fråga, men då bonusen handlar om Rushpoker så undrar jag om någon skulle kunna förklara detta för mig "Please note that your bonus will be paid as a pro-rated amount if you do not earn all of the required points." Är lite konfundersam över vad de menar med "pro-rated" Tacksam för hjälp. Citera
jpb123 Postad 6 Februari , 2010 Rapport Postad 6 Februari , 2010 Pro-rated är att de när tiden för att cleara bonusen (t.ex. 15/2 för iron man year end bonusen) gått ut så betalar dom ut så mycket du har lyckats cleara. Om du clearar hela bonusen innan 15/2 så betalas den ut omgående. Citera
Recommended Posts