Gå till innehåll

Svenska Spels VÄRSTA fiskar samt VASSASTE hajar!


SharkStream

Recommended Posts

Här ska dom upp, lirarna vi bara inte kan få nog av, som vi älskar, som vi fruktar, som vi... Ja, som helt enkelt sticker ut ur mängden...

Enkel anledning till detta är att det dagligen eller åtminstone titt som tätt trillar in lite nya nick på sajten och då kunde det ju vara trevligt att höra folks åsikter om diverse lirare... Även äldre nicks som kan vara bra att veta nånting om skulle ju vara roligt! Kan börja med några nicks, inte direkt nya, men som jag har svårt att placera på min nivå som är 0.50/1:

 

- WMarsW: Fisk eller Haj?

- Korpral: Fisk eller Haj?

- Tai-Pan: Fisk eller Haj?

- Sharkbit: Fisk eller Haj?

- willros: Fisk eller Haj?

- A-Zero: Fisk eller Haj?

- BizIsAg33k: Fisk eller Haj?

- zäesou: Fisk eller Haj?

- deljan: Fisk eller Haj?

- Påvel: Fisk eller Haj?

- Johanna112: Fisk eller Haj?

- Kronfogden: Fisk eller Haj?

 

Dessa var dom jag kom på för tillfället som jag har svårt att placera, tyck gärna till och lägg till på listan :)

 

Ha De Gott / SHARKYYY:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 103
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

WMarsW minns jag från långt tillbaka, kan dock inte svara för nu. Har för mig att han hade sina intressanta grejjer för sig, och gilla att whinea i chatten. Minns också att han vid något tillfälle sagt att han backat typ 20k på någon månad på låga nivåer på svs, hur fan det ens är möjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tai-Pan och Kronofogden brukar väl lira på högre nivåer 2,5/5 och 5/10 där de inte gör bort sig så de borde väl vara hyffsat bra antar jag.

 

Minrais från knappen kan ju vara en taktik för att tilta andra kanske :)

 

Tai-Pan gjorde bort sig på 0,25-0,50 borden igår... dock för lite händer att säga något, dock ingen superfisk som alla andra på nivån :roll: men han kanske bara tiltade av sig...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner ett behov av att racka ned på kungrikard. Han är fan nitigast på nivån och han har nog hängt på 0,5-1 sedan starten... Om jag blir reraisad av honom och har K,K på hand, då set-minar jag :ola:.

 

Någon som heter typ Predator har jag haft lite svårt att få värde ur. Men det beror troligen på mig :-D:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner ett behov av att racka ned på kungrikard. Han är fan nitigast på nivån och han har nog hängt på 0,5-1 sedan starten... Om jag blir reraisad av honom och har K,K på hand, då set-minar jag :ola:.

 

Någon som heter typ Predator har jag haft lite svårt att få värde ur. Men det beror troligen på mig :-D:lol:

 

kungrikard och Predator är minst sagt regs på 0,25/0,5 o båda är rätt kompetenta spelare. Predator spelar nästan skrämmande mycket - någon har sagt att han spelade 540 timmar i april o fick ut 7200:-. Exakt vad av det som stämmer vet jag inte men han spelar iaf mycket och jag börjar inte veva med honom såvida jag inte har riktigt bra..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kungrikard och Predator är minst sagt regs på 0,25/0,5 o båda är rätt kompetenta spelare. Predator spelar nästan skrämmande mycket - någon har sagt att han spelade 540 timmar i april o fick ut 7200:-. Exakt vad av det som stämmer vet jag inte men han spelar iaf mycket och jag börjar inte veva med honom såvida jag inte har riktigt bra..

 

7200 på 0.25/0.50 SEK är väl rätt bra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...