Jensa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Mannen, myten, legenden Dan Glimne medverkar i Lantz i P3 idag. Programmet börjar nuuu... Citera
ayecappy Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 glimne är pappan man önskade man hade Citera
Largo-Sama Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Varför meddelar aldrig folk om pokerprogram på tv/radio förrän samma kväll / minuterna innan? Citera
Jensa Postad 25 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2005 Varför meddelar aldrig folk om pokerprogram på tv/radio förrän samma kväll / minuterna innan? För att jag fick reda på det minuterna innan Citera
SFN Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Det är ju fan ingen Lantz nu ,bara idioten Pontus Enhörning... Citera
Ector Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Det är ju fan ingen Lantz nu ,bara idioten Pontus Enhörning... Kan ju bero på att det är han som har Lantz i P3 medan Lantz själv är mammaledig. Citera
Jensa Postad 25 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2005 Det är ju fan ingen Lantz nu ,bara idioten Pontus Enhörning... Kanske för att han är programledare i Lantz i P3 Citera
SFN Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Vet inte om Glimne varit men jag orkar inte lyssna på Pontus eller Lantz heller för den delen. Dom ger mig en sprängande huvudvärk med sitt tjatande. Citera
suudde Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Varför meddelar aldrig folk om pokerprogram på tv/radio förrän samma kväll / minuterna innan? Programmet läggs upp på P3 hemsida under dagen: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2198 Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Sitter på jobbet... Posta gärna hans verbala guldkorn!!! /TrollForum Citera
albin Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 haha.. det uttjatade spelberoende ämnet som medierna är så kåta på snäste han av rätt effektivt. Citera
fl0w Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Ha, nog blev Enhörning lite ställd och försökte släta över det. Jag tycker Glimne skött sig mycket bra hittills. Min lite halvdåliga bild av honom vissa tv-produktioner kanske ändras lite. Citera
busen Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Sitter på jobbet... Posta gärna hans verbala guldkorn! /busen Citera
SFN Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Lyckades stå ut och vänta på Glimne och tyckte han skötte sig bra. Härligt att han satte Pontus Enhörning på plats!! Citera
TotalFarsa Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Sitter på jobbet... Posta gärna hans verbala guldkorn! /busen Är det ett eko här inne? /TF Citera
busen Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Passa Dig TrollForum Hade samma usla förutsättning som Du att lyssna på en laggig jobbdator (som inte ens har högtalare) och tyckte din post täckte ganska bra. Och så är ju ctrl +c -> ctrl +v en underbar funktion Citera
cheunce Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Varför meddelar aldrig folk om pokerprogram på tv/radio förrän samma kväll / minuterna innan? Programmet läggs upp på P3 hemsida under dagen: http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programsidor/index.asp?ProgramID=2198 Hatar att P3 bara lägger upp dem i RealAudio-crap. Vad är det för fel på mp3 eller något annat format, som gör att man slipper installera realaudios reklam-skit-program P3 kan brinna BYW så gillar jag inte realaudio fast det framgår kanske Citera
Peakfreak Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Våga vägra Real-CRAP! Vägrar installera sådan skit på min dator Citera
Mysticum Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Tycker att det var en intressant intervju. Glimnes direkta svar när frågan om missbruk kom upp var helt klockrent. Även intressant att höra att han arrangerade pokerskola för hans dotter och hennes kompisar. För er som vill lyssna i efterhand är det del 2 som gäller, ca 20 min in i klippet. Citera
Big Less Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 glimne är pappan man önskade man hade Nej, tvi vale! Hade hellre varit helt utan. Citera
ptempo Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Glimnes direkta svar när frågan om missbruk kom upp var helt klockrent. För oss som hatar REAL, vad var det? Citera
Cyll Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Moget att hata Real player. Reklam? Har aldrig fått reklam från dom. Ligger stilla och tyst i bakgrunden och gör sitt jobb när det ska. Är faktiskt HELT reklamfritt, inte ens nån banner eller något... Citera
Ruffin Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 Glimne hade en papperslapp i bröstfickan som han skrivit ihop innan intervjun. När spelmissbruk kom på tal avbröt han Enhörning mitt i frågan, påpekade att han visste att frågan skulle ställas, plockade upp lappen och började läsa. Orkar inte återge ordagrant men innebörden var att han tycker de svenska journalisterna gör ett dåligt arbete och inte klarar av att se på och disskutera pokern på ett rationellt sätt utan ständigt inriktar sig på spelmissbruket. Sedan avslutade han med att Enhörrning genom att ställa frågan precis bevisat att hans tes var sann. Enhörning replikerade direkt med: "Nu hade jag tänkt ställa en mycket intressantare fråga än så nämligen, om du tror att spelmissbruk är ett lika stort problem som alkoholmissbruk och dylikt.". (Ej exakt citat) Tycket tvärt emot tidigare forum-postare att han inte kunde hanterat det hela på ett sämre sätt. Fram till den onödiga scenen tyckte jag dock att han skötte sig helt ok. Citera
Hjort Postad 25 Maj , 2005 Rapport Postad 25 Maj , 2005 För er som har svårt för Real Player så kan ni ju använda den här alternativa spelaren istället: http://www.free-codecs.com/download/Real_Alternative.htm Citera
Recommended Posts