Gå till innehåll

RADIO: Glimne i Lantz i P3


Jensa

Recommended Posts

eller som gör man som jag och går in på google och skriv real codec windows media player och ladda ner en finfin codec från första träffen

 

Det gav exakt samma slutresultat som Hjorts metod.

 

Ser man på :). Jag trodde att det var en annan address eftersom Hjort skrev att det var en "alternativ spelare".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glimne hade en papperslapp i bröstfickan som han skrivit ihop innan intervjun. När spelmissbruk kom på tal avbröt han Enhörning mitt i frågan, påpekade att han visste att frågan skulle ställas, plockade upp lappen och började läsa.

 

Orkar inte återge ordagrant men innebörden var att han tycker de svenska journalisterna gör ett dåligt arbete och inte klarar av att se på och disskutera pokern på ett rationellt sätt utan ständigt inriktar sig på spelmissbruket.

Sedan avslutade han med att Enhörrning genom att ställa frågan precis bevisat att hans tes var sann.

 

Enhörning replikerade direkt med:

"Nu hade jag tänkt ställa en mycket intressantare fråga än så nämligen, om du tror att spelmissbruk är ett lika stort problem som alkoholmissbruk och dylikt.". (Ej exakt citat)

 

Tycket tvärt emot tidigare forum-postare att han inte kunde hanterat det hela på ett sämre sätt.

 

Fram till den onödiga scenen tyckte jag dock att han skötte sig helt ok.

 

Det var ju ändå en fråga i stil av vad han hade väntat sig. Jag tycker att han skötte även det bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Moget att hata Real player. Reklam? Har aldrig fått reklam från dom. Ligger stilla och tyst i bakgrunden och gör sitt jobb när det ska. Är faktiskt HELT reklamfritt, inte ens nån banner eller något...

 

Sist jag använde real player så var det värsta bloat ware och spy ware och efter det så kommer jag aldrig att installera deras skit igen. Du får gärna köra det men kalla mig inte omogen bara för att jag har valt att inte vill köra med 50 olika media spelare (lite lätt överdrivet men ändå)

 

Får ladda ner filerna och spela dem i XBMC. Men det ändrar dock inte min inställning till real media. Hmm när jag tänker efter så är jag nog rätt omogen men det ser jag som possitivt :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...