swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 24 Januari , 2010 Så sitter man här med halvfjong och börjar inse att man kanske ska gå och lägga sig. Så god natt HeyLisa, wherever you are.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Blir brutalt väckt cirkus 20.45 på söndagskvällen. Har en del att fixa med så det blir en halvofrivillig paus denna söndag också. Works for me! Jag tar en std dusch + promenad och en lika standard glidare till affären och köper middag (frukost?). Dvs tacos som intages tillsammans med hockeyn på tv. Sen fastnar jag framför Fargo som jag redan har sett ett par gånger, men wtf, det var ju ett tag sen och Steve Buscemi och resten av gänget är så härliga. Angående HeyLisa så... Ja, det visar sig att hon redan var paxad. Sånt är livet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Hur funkar logiken i deras huvuden egentligen... http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 najs dagbok, keep the good work up! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Man gör ju vad man kan liksom, ba! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 http://www.youtube.com/watch?v=GuMZ73mT5zM Lolz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Äntligen äntligen. Vad är det för dag? ... måndag, ja! Trött. Dygnsrytmen kunde inte vara mer fel. Måste flippas till. Hockey i kväll, men jag lär väl prioritera sömnen. Har planer för tisdagen, ska dra till Järfälla... Heheh.. Nej nej. Inte. Nu blev det sådär fel igen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 25 Januari , 2010 Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Härlig dagbok! Hänger nog med i ett par sidor till. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 25 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 25 Januari , 2010 Somnar på soffan och snarkar bort 6 timmar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 01.00 Vad fn ska man göra mitt i natten? Det är nu man skulle ha ett Playstation 3 eller liknande. Ni andra nattugglor, vad pysslar ni med? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madken1 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 01.00 Vad fn ska man göra mitt i natten? Det är nu man skulle ha ett Playstation 3 eller liknande. Ni andra nattugglor, vad pysslar ni med? försöker hitta 3 orsaker till att sova. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 försöker hitta 3 orsaker till att sova. samma.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 01.00 Vad fn ska man göra mitt i natten? Det är nu man skulle ha ett Playstation 3 eller liknande. Ni andra nattugglor, vad pysslar ni med? Spelar poker. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 försöker hitta 3 orsaker till att sova. Wut? Varför just 3? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 I brist på bättre så tar jag fram ett par bord. Spelar som ett arsle först, men sen skyfflar jag in degen på ett drag och träffar naturligtvis. Ka-ching! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Samvetet, BraXorrrr, *Carro* 86 Troligen nån av dom förstnämnda. Gissade jag rätt ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Samvetet, BraXorrrr, *Carro* 86 Troligen nån av dom förstnämnda. Gissade jag rätt ? Yes, we have no bananas. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 10.50 Verkar bli en fin dag. Man kanske skulle ta och... gå ut? Snorkallt dock, no pain no gain antar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Drog iväg med tjejen och hamnade i Burger Kings drive thru. Käkade en King Size Mexican. Tyvärr sög den balle! Sen blev det ännu värre. Hann knappt sätta ner arslet ffs! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 lol, försökte ta bort ditt rövhår från min skärm... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 26 Januari , 2010 Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Drog iväg med tjejen Wtf? Jag trodde att du var kär i Lisa? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Det ena utesluter inte det andra Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Januari , 2010 Lyckade hitta nån propagandafilm från Betway, starring Lisa. Gud vad söt röst hon har också! :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts