Gå till innehåll

Chocolates Nattbok


swahnroger

Recommended Posts

  • Svars 738
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Från Lina Olofssons blogg på Aftonbladet

http://blogg.aftonbladet.se/18282

 

"Sen fick jag höra någon historia om när Ivey varit på en nattklubb och haft ett VIP-bord. Någon rik miljonär hade då skickat dit tre flaskor "dompa" som en fin gest. Ivey hade återgäldat gesten och skickat tillbaka nio flaskor. Nu trebettade miljonären och skickade över 27 flaskor med en lapp där det stod att han inte kommer att sluta. "

 

:-D:-D:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16.30 - Vaknar med grymt oskön huvudvärk. Det är straffet för att ha spenderat större delen av gårdagen framför datorn. Jag sticker ut näsan utanför dörren och konstaterar att det inte är Barbados som ligger vid mina fötter. Käkar en snabb frukost och tar en lååång, varm dusch. Ojaaa.

 

04:00 Plussar ett inköp och firar med att gå och lägga mig tidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man önskar att folk inte whinade så förbannat när dom blir utdragna. Okej om man kaxar lite mot nån reg, vi kan ta det. Men de allra flesta spelar poker för nöjes skull. Hur kul tror ni är att få höra en massa klagomål jämt och ständigt. Var snälla mot turisterna ffs.

 

Måste ta en dusch innan man börjar dagens grind. Hur kan jag vara så svettig utan att ha gjort nåt? Spela poker utan att vara fräsch = halvtilt på stubben.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...