swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Lol? LOL... Baby? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Nu känns det att det är fredag igen... Skulle skriva att jag blev 2 outad i kvällens största pott, just då synar jag ner en nice-try bluff av en fisk som reppade ett stort PP. Tack för det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 26 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Tidigare i dag la jag AA första handen i en SnG Lotto i sen position. Och ja, jag hade förlorat potten. Nu cashade jag i stället Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ryanatwood Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Tidigare i dag la jag AA första handen i en SnG Lotto i sen position. Och ja, jag hade förlorat potten. Nu cashade jag i stället Hur känns det att kunna se in i framtiden? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nijap Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 chocolate, vad är din månadslön nu då ungefär, som pokerproffs? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 26 Februari , 2010 Rapport Share Postad 26 Februari , 2010 Finns det något EV att hämta i Lotto-SNG:s? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Finns det något EV att hämta i Lotto-SNG:s? Njaaa... Dessutom tiltar jag när jag blir utdragen i 5 kronors Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 chocolate, vad är din månadslön nu då ungefär, som pokerproffs? Ungefär samma som ett vanligt jobb. Hur känns det att kunna se in i framtiden? Det var ju ett rent EV beslut, inte så svårt, mest komiskt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Snyggt spelat av curlingdamerna. Andra raka OS Guldet. Så här ska det se ut! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Behöver man hjälp med städning nån gång i framtiden vet man vem man ska ringa iaf. Di sopar bra. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Fläskfile, fetaost, ananas och champinjoner + Coca Cola! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 450 g maxipåse ftw. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tilta_mitt_liv Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 med tanke på vad du äter.. Är du tjock? BMI plz. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 31524 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 24 eller 42... Är fan inte lätt att hålla isär dom. Om jag har fattat saken rätt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 24 eller 42... Är fan inte lätt att hålla isär dom. Om jag har fattat saken rätt. jo, så dom står uppradade på bilden ja. jag menade dock knullordning. då kommer systrarna(?) på första respektive andra plats. resten är väl irrelevant iofs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 med tanke på vad du äter.. Är du tjock? BMI plz. Hoho.. Är du sugen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 jo, så dom står uppradade på bilden ja. jag menade dock knullordning. då kommer systrarna(?) på första respektive andra plats. resten är väl irrelevant iofs. Huvet på spiken my friend. Den där rödhåriga tjejen i kanadas lag får gärna vara med på ett hörn också. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Fläskfile, fetaost, ananas och champinjoner + Coca Cola! [img.]http://i45.tinypic.com/34ra9fd.jpg[/img] Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 3152441523 IMO Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 41523 IMO meh kropp>ansikte första gången jag ser min nr3 så gamblade att det bara var en taskig vinkel+för mycket spackel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 27 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Huh? Dessutom - Ansikte > Kropp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Lite nattsnacks så här på... natten. Philadelphiaost med valfri mängd cayennepeppar och svartpeppar. Klart godare är deras egna smaker imo. Kexet är ICAs. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Gör du ofta rent i toaletten? Har du reggat dig på ratemypoo.com ? Ang. mat så hade jag en jävla rännskita häromdagen efter att jag käkat en massa tex mex. Sprutlackerade dasset nästan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 28 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Ja. Nej. Välkommen till klubben Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts