zzigge Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Du är kul, denna dagbok är kul. Hur går spelandet? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Det går sådär. Känns som att jag inte bluffar tillräckligt. Det är ju fredag... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stevebc Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Det är bra att du sparar resten. Den ska ligga och dra sig, i såsen och fettet från pommesen. Sen framåt morgonkvisten när den är fisljummen är den riktigt svettig och fin. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BruceBoa Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 jag tippar på att det blir en fin toa bild ikväll/inatt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Slänger du pizzan i micron när du ska äta sen? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Slänger du pizzan i micron när du ska äta sen? Mycket bra fråga! Svaret är ibland kall, ibland varm. Problemet blir ju dressing och sallad som inte är sådär jättejättegott i varmt tillstånd. Ugn eller mikro är ytterligare ett svårt val i hungerns tecken. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Vidrigt. Kommer jag få se några fler inlägg av dig i i tråden om riverbeslut med set, tyckte vi hade en givande diskussion där. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Hmm. Vilken tråd? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
keftwe Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Mycket bra fråga! Svaret är ibland kall, ibland varm. Problemet blir ju dressing och sallad som inte är sådär jättejättegott i varmt tillstånd. Ugn eller mikro är ytterligare ett svårt val i hungerns tecken. Sant. Jag föredrar en kebabpizza helst kall, just på grund av det du nämnde. Men att äta stripsen kall kan ju inte vara en höjdare, inte heller att värma dem igen. Men det är väl upp till var och en.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Hmm. Vilken tråd? Du gör rätt i att låtsas som om den inte existerar. http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/60118-nl50-vad-tar-vi-foer-linje-pa-river.html Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 5 Februari , 2010 Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 coachar du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2010 Du gör rätt i att låtsas som om den inte existerar. http://pokerforum.nu/forum/texas-nl-cashgame-lowstakes-max-2-4-10-20-kr/60118-nl50-vad-tar-vi-foer-linje-pa-river.html Den diskussionen kom jag fram till att jag vann överlägset. coachar du? Jag? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Den diskussionen kom jag fram till att jag vann överlägset. Jag? Antingen så blir jag fullständigt sönderlevlad eller så har du ett smärre hjärnfel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Den diskussionen kom jag fram till att jag vann överlägset. :h: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 du har ett hjärnfel. . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 :h: Chokolate är kung. Hampulito är hovnarren. Godmorgon förresten. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Chokolate är kung. Hampulito är hovnarren.Godmorgon förresten. God morgon för de som inte kör en lång efterfest! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Chokolate är kung. Hampulito är hovnarren.Godmorgon förresten. Jag lyfter på hatten om jag blivit levlad in i döden av herr choklad. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Jag lyfter på hatten om jag blivit levlad in i döden av herr choklad. Men det har har du inte... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Melodifestivalen är i gång. Noterar en ny smak på Toblerone och en halvny smak på Pringles. Tar dom på stubben. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 salt and pepper är nåt jag aldrig sett förut på chips! smått revolutionerande Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Har fått AA typ 117 gånger nu. Tror jag vunnit kanske 1. Det känns då så iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 6 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Usch, sura uppstötningar... Botas med mera läsk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 6 Februari , 2010 Rapport Share Postad 6 Februari , 2010 Melodifestivalen är i gång. Noterar en ny smak på Toblerone och en halvny smak på Pringles. Tar dom på stubben. Du verkar få med alla delar av kostcirkeln. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 7 Februari , 2010 Rapport Share Postad 7 Februari , 2010 Dr Pepper är ju så sjukt äckligt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts