Gå till innehåll

Never test the depth of river with both feet


DavidDuzak

Recommended Posts

  • Svars 930
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Äh vafan om du skriver om mig lär jag ju skriva jag med.

Pluss att det blev mycket pm-skriveri.

 

Kan ju börja bara nämna en grej. Det var mr. killah som började dryga med mig, inte tvärt om. Tog ett par försök också. Nog få som fattat det, en citerad nedan.

 

Alla som känner mig ens ytligt vet att jag inte är ett dugg självgod eller den typen av "skitsnackare" david reffererar till. Kan ju vara kul info för er som inte vet vem jag är (några som lägger sig i vet ju inte ens vad jag i regel regat för nivå senaste året - wtf, då vet nu ju inte ens något om själva pokerdelen. Nej, det är inte merparten 5:-.)

 

Dock ganska "orädd" (fint ord, men hittar inget neutralt) för att faktiskt säga och tycka saker. Jag är inte den personen som försöker hitta den bekräftelse som speglas i någon annan. (Är ni förresten ett dugg intresserade av social psykologi kan ni ta med er den sista meningen när ni tar en titt på hur den sociala strukturen faktiskt ser ut på PF. Kommer ni fram till något och funderar på varför det blivit så kan ni kika lite på bakgrunden hos en "random" användare här och vad eventuella behov ger upphov till.)

 

rätt obefogat hat
Om alla människor hade vettiga värderingar hade vi ju inget att jämföra med.

För en gångs skull inte alls med glimten i ögat.

 

 

nu pratar vi bara handanalys

Fast om vi ska basera winrate på vad som skrivs där kan vi ju skylla din badstreak på svenska skolsystemet.

Lite mer glimt i ögat.

 

btw, sätt en gräns på många händer jag inte kan hålla >10 ptbb.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där är typ toppen av din range va totty?

 

Ni är pokerspelare, det är meningen att ni ska vara intellektuellt begåvade. Om det nu ska förnedras kan det väl göras med lite wit.

 

HAHAAHAhA!!1111

 

pokerspelare är pokerspelare för att de inte är intellektuellt begåvade och har tur i spel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag åkte buss, den krockade. ni kan va lugna, det gick bra.

 

killen vid busshållplatsen var chill.

 

jaha vad har d gjort idag då?

-hm, låt mig se... först gick jag på stan, sedan dunkade jag en brud och sedan tog jag några öl.

 

vilken hjälte. jag drog fö ett riktigt skämmigt telesamtal till bluwwe, bra jobbat.

 

haha, std att dra iväg ett förlåtsms också :D manlove :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...