jonny00 Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 på mina mail Vad fan håller ni på med jag kan inte komma in på full tilt poker först så stoppar ni mina ut betalning på $100 ok sen kan jag inte logga in där jag har satt in från Neteller ok nu vill jag ta ut men går ej för dom säger att det stämmer ej med mina uppgifter där så snart kommer jag att mailbomba er ok prata dåligt om er Citera
Ola Brandborn Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Sorry, kunde inte låta bli. Att mailbomba är nog det dummaste du kan göra, för varje mail hamnar ditt ärende längst bak i kön igen. Well, att skriva "hot" i mailen är nog ännu dummare. Citera
XeroxFin Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Ola är den nya eury. Allvarligt, kan inte pf skapa en klistrad "Jag hatar FTP och deras sugiga support i synnerhet"-tråd, där alla som inte får svar av supporten får avreagera sig, och eventuella nya whine-trådar som skapas låses? Känns som att 60-70 % av alla FTP-trådar ser ut exakt som denna, bättre att samla allt på ett ställe? Citera
Anref Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 ok varför börjar du varje mening med ok? förstod nu att du försökte skriva "och", lol du är bara för irriterande Citera
Senap11 Postad 22 Januari , 2015 Rapport Postad 22 Januari , 2015 för mig så laddar bara klienten hela tiden. Varit så i 2 dygn. Någon som vet hur man löser detta? Citera
Recommended Posts