Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Ja, jag vet, det är pateteiskt att sitta hemma och spela på nyårsafton, men jag är så dålig i halsen att jag skulle "troligen dö" om jag gick ut i kväll, så... Någon som vet om några intressanta turrar med goda övervärden i kväll, det lär ju finnas några "New Years Specials" väl? Citera
Benny_81 Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Ja, jag vet, det är pateteiskt att sitta hemma och spela på nyårsafton, men jag är så dålig i halsen att jag skulle "troligen dö" om jag gick ut i kväll, så... Någon som vet om några intressanta turrar med goda övervärden i kväll, det lär ju finnas några "New Years Specials" väl? Nä, jag är bjuden på fest men är så sugen på att spela ikväll. Brukar vara ett helt enormt övervärde vid CG-borden på nyår/midsommar etc. Nyår är ändå grovt överskattat! Kör på hårt med pokern istället och lycka till. Dock har jag inga turre-tips. Citera
Saxofon Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Ja, jag vet, det är pateteiskt att sitta hemma och spela på nyårsafton, men jag är så dålig i halsen att jag skulle "troligen dö" om jag gick ut i kväll, så... Någon som vet om några intressanta turrar med goda övervärden i kväll, det lär ju finnas några "New Years Specials" väl? Då kan vi vara patetiska ihop, bara skönt att vara hemma. Citera
easylife Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 (redigerade) f Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera
MoSArdEJ Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Är det någon här som någonsin har haft kul (på riktigt) på nyårsafton? Jag har 26 vintrar på nacken och aldrig lyckats med bedriften Citera
CALLELx Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 har haft skit kul alla år..... Citera
schoolbook Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 För min del blir det ingen stor baluns, middag hos kompisar som bor nära. Brukar vara hyfsat morgonpigg, så vaknar jag som jag tror i anständig tid bör det vara bra värde på Stars/Full Tilt i morgon bitti. Citera
logicsense Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 har haft skit kul alla år..... klad hest! Citera
PokerPlogg Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Ola, vad tycker dom om att kniven "köpt" sig en plats i landslaget till em 2010? Kan ha någonsin bli lika bra som han en gång var? Citera
Donner Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 Är det någon här som någonsin har haft kul (på riktigt) på nyårsafton? Jag har 26 vintrar på nacken och aldrig lyckats med bedriften Är väl tveksamt. Blir alltid sån hype o otroligt höga förväntningar på nyårsafton som man aldrig når upp till. Var nog roligast när man var riktigt liten o fick stanna uppe assent o panga smällare hela dagen toppat med raketer på kvällen. Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Ola, vad tycker dom om att kniven "köpt" sig en plats i landslaget till em 2010? Kan ha någonsin bli lika bra som han en gång var?Jag tycker bra! På detta sätt är landslaget det bästa på många många år. Det är inte det teoretiskt sätt bästa landslaget, men det bästa i praktiken (utan Kniven ingen B/N eller F/F). Finns en tråd om det under off topic btw. Citera
Haslo Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 det va riktigt sjuka övervärden på julafton på ftp i dom felsta turrarna iaf. Lär ju bli nåt liknande ikväll. Citera
Ola Brandborn Postad 31 December , 2009 Författare Rapport Postad 31 December , 2009 Är det någon här som någonsin har haft kul (på riktigt) på nyårsafton? Jag har 26 vintrar på nacken och aldrig lyckats med bedriften"Förlorade oskulden" en nyårsafton, så den var "väl kul", men 38/39 har väl varit "så där". Citera
pezdawg Postad 31 December , 2009 Rapport Postad 31 December , 2009 "Förlorade oskulden" förra nyårsafton, så den var "väl kul", men 38/39 har väl varit "så där". FYP Citera
Sorkoas Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 FYP FYP Hur går det för er? Det var jättebra värde i cashgamet så jag bestämde mig för att skotta och backade 15 inköp på min normala nivå. Nu spelar man en nivå under det man spelar vanligtvis. Härligt. Citera
Jonasson Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 FYP Hur går det för er? Det var jättebra värde i cashgamet så jag bestämde mig för att skotta och backade 15 inköp på min normala nivå. Nu spelar man en nivå under det man spelar vanligtvis. Härligt. Kul start en timme in på nya året Själv har jag inte hunnit börja backa än, missade värdet då jag inte spelat än... GOTT NYTT ÅR ALLA OCH LYCKA TILL 2010 Citera
pepsi900 Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 Gått rätt segt för mig på svs. Jag är back 2 inköp ca jag var upp 4 inköp upp men sen efter det har jag inte kunnat vinna en stor pott typ. Aja ska kötta på en timma till iaf ska dock säga att värdet är riktigt bra Citera
jacob1983 Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 Gått rätt segt för mig på svs. Jag är back 2 inköp ca jag var upp 4 inköp upp men sen efter det har jag inte kunnat vinna en stor pott typ. Aja ska kötta på en timma till iaf ska dock säga att värdet är riktigt bra går ju inte att spela mot fulla människor.. Citera
Crappy Postad 1 Januari , 2010 Rapport Postad 1 Januari , 2010 Gått rätt segt för mig på svs. Jag är back 2 inköp ca jag var upp 4 inköp upp men sen efter det har jag inte kunnat vinna en stor pott typ. Aja ska kötta på en timma till iaf ska dock säga att värdet är riktigt bra Värdet nickade kanske "ahmad??" VPIP 100% C-bett 100% Vik mot C-bett 8% :mrgreen: Back 2,8k på dryga 30 händer? Synd att man var för trött Citera
Recommended Posts