speltorsk_LOL Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 lägger till en kategori. Årets bästa investerare: Jag. Godnatt. Rika jävel. Citera
Teredo Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 lol, så sjukt för satt tidigare idag och tänkte starta en sån här tråd:-) En sak tycker jag fattas: Årets levlare:mega/leoo/speltorsk mfl Edit: lol många som kom ihåg denna http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/52620-nyboerjarfraga-prisfoerdelning.html Episk tråd (EPT Köpenhamn)! Citera
heltoker Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 hur lyckas man missa tråden om grabben som inte fattade vad han hade vunnit? EDIT: tänkte skriva någonting dumt men jag ångrade mig såhär i juletider hehehehe Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 EDIT: tänkte skriva någonting dumt men jag ångrade mig då min tid på internetcafét strax går ut o jag är för fattig för att mecka boende med internet haha, finns inget bärbart eller liknande??! Citera
heltoker Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 haha, finns inget bärbart eller liknande??! lal, här sänker man guarden en gång på 1500 inlägg och BAMBAMBAM, 3 snabba i ansiktet! nyårslöfte: var aldrig mer snäll Citera
jm_j Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Nominera och gärna motviera ditt val! =) Kategorier Årets PF-are: Ferna, han har skänkt både glädje och frusterade tårar till oss alla Årets dagbok: Lite svårt att välja men alla dagbocker som bara handlar om bara poker hamnar bort, får väl försöka få lite mer medrigg med spelet med den här: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/52869-skoenheten-och-odjuren.html Årets tråd: EPT-tråden såklart. Vilka klonkskillz grabben har/hade Tur att det inte fanns nominering för "årets klantskalle"... Citera
JohanLj Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 lol, så sjukt för satt tidigare idag och tänkte starta en sån här tråd:-) En sak tycker jag fattas: Årets levlare: mega/leoo/speltorsk mfl Edit: lol många som kom ihåg denna http://pokerforum.nu/forum/pokerstars/52620-nyboerjarfraga-prisfoerdelning.html Borde inte erras få pris för årets mest bittra och patetiska serie av inlägg? Nästan Leoo-klass imo. Citera
jm_j Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Borde inte erras få pris för årets mest bittra och patetiska serie av inlägg? Han kan få ett pris som mest hatade skrivaren här tycker jag. Hans "avslöja fusk med poker" har väl inte kommit fram än? Citera
psykologas Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Årets trainwreck: Jag (Bubblare: Isildur1)Nästa års mest sannolika trainwreck: Leoo håller ni igång studiegruppen fortfarande? Citera
JohanLj Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 håller ni igång studiegruppen fortfarande? Jodå (Och jag överdrev väl lite som vanligt...men överlägset sämsta året hittils. Prövade bl.a. masstabling, 24 bord sh PLO på low och mid, över 250.000 händer vilket bidrog till att resultat blev negativt, typ 50 vanliga inköp, för 2009. Men rullen är rätt frisk ändå. Nu gäller 1-6 bord for ever... ) Citera
jello Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Årets PF-are: GulaGreger/xlars Årets bästa PF-spelare: Ferna Årets dagbok: xlars samt sean banans, hoppas på fortsättning från aidslandet Årets kommentar: "Här var det dött"-kommentaren i sportinginvesttråden (minns inte vem som droppade den och den verkar förstås inte finnas kvar) Årets tråd: roliga videoklippstråden (rip) Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": jämnt skägg mellan RuchYas filosoferande, allt sulla postat under året samt djens dollar predictions. Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Årets PF-are: Ferna Årets bästa PF-spelare: Ferna Årets dagbok: SuperTequilas Årets kommentar: Årets tråd: Valfritt bland Fernas alster Årets "Ursäkta, vad sa du nu?": Läste något där Ola ville 4-betfolda i nån PLOsng med några bigblinds kvar i stacken. Ganska upprörande och häpnadsväckande att det kom från en erkänt duktig teoretiker : ) Citera
Big Less Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 lägger till en kategori. Årets bästa investerare: Jag. Godnatt. Du får en kategori till: Årets drygaste som aldrig bidrar med något. Du vinner förresten "störst självförtoende utan synbar anledning" också. Övriga kategorier vinner Ferna. Citera
Dead-Inside Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Årets trainwreck: Jag (Bubblare: Isildur1)Nästa års mest sannolika trainwreck: Leoo Längtar. Citera
speltorsk_LOL Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Du får en kategori till: Årets drygaste som aldrig bidrar med något. Du vinner förresten "störst självförtoende utan synbar anledning" också. Jag tycker han har postat en hel del bra stuff här imo. levlar du?! Citera
Sorkoas Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Jag tycker han har postat en hel del bra stuff här imo. levlar du?! han kan helt enkelt inte ha förstått något alls av det fsista skrivit. trots att han varit superdryg så är han ju lätt top 5 vettiga postare på forumet det här året. Citera
kravmärkt Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Du får en kategori till: Årets drygaste som aldrig bidrar med något. Du vinner förresten "störst självförtoende utan synbar anledning" också. edit: h**unge Citera
okocha Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Du får en kategori till: Årets drygaste som aldrig bidrar med något. Du vinner förresten "störst självförtoende utan synbar anledning" också. Övriga kategorier vinner Ferna. lol han kan helt enkelt inte ha förstått något alls av det fsista skrivit. trots att han varit superdryg så är han ju lätt top 5 vettiga postare på forumet det här året. +1 Citera
Anref Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Varför har så många av er nominerat Ferna till årets PF-spelare? Är han så bra eller? Han lirar väl micro? Citera
Teredo Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Varför har så många av er nominerat Ferna till årets PF-spelare? Är han så bra eller? Han lirar väl micro? För att Ferna är Isildur1. Han går bara underannan pseudonym på PF. Citera
Staahla Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Jag har så dåligt minne så blandar ihop alla trådar och minns knappt några kommentarer men xlars dagbok och Ferna är nog det bästa 09. ST:s db är såklart också kanon. Edit: Årets bästa spelare är svenske mästaren kung jojje2k såklart! Citera
Anref Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 För att Ferna är Isildur1. Han går bara underannan pseudonym på PF. Hur kan du veta det? Citera
popquee Postad 29 December , 2009 Rapport Postad 29 December , 2009 Hur kan du veta det? ferna sa det Citera
Recommended Posts