Vienno Postad 5 Januari , 2010 Rapport Postad 5 Januari , 2010 Pallar inte läsa igenom hela tråden. Nu verkar det mest handla om utgång. Jag bor i Lund och är sugen som fan på lite homegames. Har ni dragit ihop nåt? Citera
fiddski Postad 6 Januari , 2010 Rapport Postad 6 Januari , 2010 Pallar inte läsa igenom hela tråden. Nu verkar det mest handla om utgång. Jag bor i Lund och är sugen som fan på lite homegames. Har ni dragit ihop nåt? de vi kommit fram till är ju att vi börjar med utgången och snacka lite och kanske börja styra upp lite. Citera
_slipknot1_ Postad 7 Januari , 2010 Rapport Postad 7 Januari , 2010 Kul, synd man inte är så aktiv längre! Citera
Starfitter Postad 10 Januari , 2010 Rapport Postad 10 Januari , 2010 Börjar dra ihop sig... Spika tid/var så kan helt enkelt dom som vill dyka upp? Citera
diazo Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Börjar dra ihop sig... Spika tid/var så kan helt enkelt dom som vill dyka upp? Viggos för en öl och stans bästa burgare i Lund runt 6-7 eller vad sägs? Kan köra förfest uppe hos mig om vi ska grinda nation under kvällskvisten efter Viggos dessutom (30 sec från Viggos) Citera
pokerforfun Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 viggos eller klostergatan imo Citera
dandelion169 Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 jag röstar för viggos (om man inte behöver boka/ha koll exakt hur många som kmr). Skitlätt att hitta osv =) Citera
Snygglenn Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Fortfarande osäker på om jag ska med. Blir det utgång på studentkrog? Citera
diazo Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 Aldrig behövt boka för viggos men kan va en idé att vara där innan 8-9 för då börjar de trilla in rejält med folk Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Fortfarande osäker på om jag ska med. Blir det utgång på studentkrog? Känns som att många saknar studentlegg så vanlig utgång tycker jag, sen om man kan hitta någon go efterfest eller där vi med säkerhet vet alla kommer in så är ju det ett plus Citera
upandcoming Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 myntha skulle kanske kunna vara nåt. soft loungehäng som starfitter nog kan få igång till ett rave framåt småtimmarna. Citera
Orrarah Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Viggos låter soft imo. Uppe i Norrköping nu, men funderar på att dra ner i veckan, och om det blir pfdejt, så är ju valet självklart! Citera
Metaddict Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Lutar åt att jag hänger på som det ser ut ut. Det här vit helg-snacket går inte så bra Citera
diazo Postad 11 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 11 Januari , 2010 PS: NWA - Straight outta compton ger sjuk medrigg. Citera
DjLuppy Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Oooh Viggos är ju nuts! Jag dyker nog också upp, har dock inget studentlegg kom jag på.. Citera
Starfitter Postad 11 Januari , 2010 Rapport Postad 11 Januari , 2010 Oooh Viggos är ju nuts! Jag dyker nog också upp, har dock inget studentlegg kom jag på.. Verkar lugnt då många inte har de så kör vi någon som inte kräver det efter viggos =) Citera
Incognito Postad 12 Januari , 2010 Rapport Postad 12 Januari , 2010 Viggos har goda burgare men har dom rättigheter också? Om det inte blir nation så är utbudet lite begränsat i Lund om man ska festa loss. Citera
diazo Postad 12 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 12 Januari , 2010 Bumpade facebook tråden med mitt mobilnr ifall någon vill kasta av alkohol på kylning innan vi drar till Viggos. Citera
Starfitter Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Shipp Shipp kl 7 @ viggos... Citera
perran_ Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag kan tänkas vara på! Vilken dag är det planerat? Helgen hoppas jag Victor, har du lirat på VG:s med Poddna o Co? Edit: Hittade facebookgruppen. Är det tänkt att det ska käkas mat på Viggos, drickas öl och spana in trevliga töser på nation? Me like that combination Citera
upandcoming Postad 13 Januari , 2010 Rapport Postad 13 Januari , 2010 Jag kan tänkas vara på! Vilken dag är det planerat? Helgen hoppas jag Victor, har du lirat på VG:s med Poddna o Co? Edit: Hittade facebookgruppen. Är det tänkt att det ska käkas mat på Viggos, drickas öl och spana in trevliga töser på nation? Me like that combination something like that! Citera
diazo Postad 14 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 14 Januari , 2010 Bumpar upp de för imorgon smäller det, Viggos kl 1900 om nån annan fisk e sugen! Sitter och tar några öl i pf utgångens ära just nu, ses imorgon gossar! Citera
Recommended Posts