Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Pallar inte läsa igenom hela tråden. Nu verkar det mest handla om utgång. Jag bor i Lund och är sugen som fan på lite homegames. Har ni dragit ihop nåt?

de vi kommit fram till är ju att vi börjar med utgången och snacka lite och kanske börja styra upp lite.

Postad
Börjar dra ihop sig... Spika tid/var så kan helt enkelt dom som vill dyka upp?:-)

Viggos för en öl och stans bästa burgare i Lund runt 6-7 eller vad sägs? Kan köra förfest uppe hos mig om vi ska grinda nation under kvällskvisten efter Viggos dessutom (30 sec från Viggos)

Postad
Fortfarande osäker på om jag ska med. Blir det utgång på studentkrog?

Känns som att många saknar studentlegg så vanlig utgång tycker jag, sen om man kan hitta någon go efterfest eller där vi med säkerhet vet alla kommer in så är ju det ett plus :-)

Postad

Jag kan tänkas vara på! Vilken dag är det planerat? Helgen hoppas jag ;) Victor, har du lirat på VG:s med Poddna o Co?

Edit: Hittade facebookgruppen. Är det tänkt att det ska käkas mat på Viggos, drickas öl och spana in trevliga töser på nation? Me like that combination ;)

Postad
Jag kan tänkas vara på! Vilken dag är det planerat? Helgen hoppas jag ;) Victor, har du lirat på VG:s med Poddna o Co?

Edit: Hittade facebookgruppen. Är det tänkt att det ska käkas mat på Viggos, drickas öl och spana in trevliga töser på nation? Me like that combination ;)

something like that!