Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Förr på den gamla goda tiden så hade man sällan problem med Stars support. Den var faktiskt bland dom bästa där ute, numera tar det ibland 2-3 dagar att få svar på en väldigt simpel fråga.

Är det bara nu i jultider månne ? eller har det blivit sämre..? Någon annan som retat upp sig på att aldrig få svar?

Känns ganska surrealistiskt att läsa dessa trådstarter. Pokerstars är den enda site som har en support värd sitt namn imo. Svarar alltid snabbt och utförligt på mina mail iallafall. Prova att skicka din förfrågan igen, då det mest troligt har blivit fel vid kontakten.

Postad
om man får tycka till så har faktiskt "Redbet" den bästa supporten enligt mig. Svar under normala tider (inte pokerspelartider) inom 1-2 timmar är väldigt bra.

Stars var fantastiskt, nu vet jag inte längre.

Har inte bara skickat 1 utan 3-4 och tagit lika lång tid.

Vi får hoppas att det är tillfälligt för dryg support är bland det värsta som finns.

/Malle

Jag vet att dom va överlägsna förut, har inte spelat där på länge men spelade där i helgen, och drog ett mail till supporten, fick svar inom 15 minuter, så om jag inte hade extrem tur så är dom nog fortfarande helt ok iaf (=

Postad

Hej,

Tråkigt att höra att du inte har fått något svar.

Var skickar du dina email? Vi har för närvarande 0 obesvarade email i "svensk boxen". Skriv på svenska så hjälper vi dig fortast möjligt.

Om man har mail som tar flera dagar att få svar på har man troligen skrivit fel adress eller så har man skickat det till någon specialavdelning.

Skicka mail till support@pokerstars.com för snabbast möjliga svar och support.

Mvh,

Karl

PokerStars Support