speltorsk_LOL Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Förr på den gamla goda tiden så hade man sällan problem med Stars support. Den var faktiskt bland dom bästa där ute, numera tar det ibland 2-3 dagar att få svar på en väldigt simpel fråga. Är det bara nu i jultider månne ? eller har det blivit sämre..? Någon annan som retat upp sig på att aldrig få svar? Känns ganska surrealistiskt att läsa dessa trådstarter. Pokerstars är den enda site som har en support värd sitt namn imo. Svarar alltid snabbt och utförligt på mina mail iallafall. Prova att skicka din förfrågan igen, då det mest troligt har blivit fel vid kontakten. Citera
Shahin86 Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 om man får tycka till så har faktiskt "Redbet" den bästa supporten enligt mig. Svar under normala tider (inte pokerspelartider) inom 1-2 timmar är väldigt bra. Stars var fantastiskt, nu vet jag inte längre. Har inte bara skickat 1 utan 3-4 och tagit lika lång tid. Vi får hoppas att det är tillfälligt för dryg support är bland det värsta som finns. /Malle Jag vet att dom va överlägsna förut, har inte spelat där på länge men spelade där i helgen, och drog ett mail till supporten, fick svar inom 15 minuter, så om jag inte hade extrem tur så är dom nog fortfarande helt ok iaf (= Citera
Shahin86 Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Nämen, tjenare Shahin. Är du månne han som parlamentet Anders och de andra ringde upp under SM ? Hej på dig, det tvivlar jag på (= Citera
Shahin86 Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 du gör det du.. =)Bara ett sammanträffande på miljonen att någon hade samma nick ? ja, på miljonen är nog lite krydd också, finns fan mer än 9st (= Citera
Caroline87 Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Jag har aldrig haft några problem. Något jag uppskattar är att supporten faktiskt verkar ha lite humor och ibland skickar lite roliga svar Citera
PokerStars_Karl Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Hej, Tråkigt att höra att du inte har fått något svar. Var skickar du dina email? Vi har för närvarande 0 obesvarade email i "svensk boxen". Skriv på svenska så hjälper vi dig fortast möjligt. Om man har mail som tar flera dagar att få svar på har man troligen skrivit fel adress eller så har man skickat det till någon specialavdelning. Skicka mail till support@pokerstars.com för snabbast möjliga svar och support. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
SethCohen Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Det var ett snabbt svar.. Citera
frekje Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Det var ett snabbt svar.. +1. Dedication Citera
Recommended Posts