Orrarah Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Ni ser rubriken... Vad köper ni till era föräldrar och syskon i julklapp? Jag har som vanligt ingen aning vad man ska leta efter, då ingen önskar sig något speciellt... Aja... SHOOT Citera
megaspappa Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 http://www.coolstuff.se/giftgen Citera
Hyler Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 http://www.bluebox.se/julklappstips.asp "Sista beställningsdag innan Jul är 20 dec." Citera
JohnH Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Nu är det tight med tid för internethandlande och lev innan tomten kommer. Ok och statoil el andra butiker måste rekomenderas. Citera
JELLJUN Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Har på senare försökt hålla mig till temat "upplevelse" något som ni ev kan göra ihop istället för att köpa någon tröja, skjorta, bok eller annat. Brukar bli något litet paket under grannen förutom upplevelsen. Brukar bli t ex bio+middag, musikal, massage eller något liknande. Citera
Orrarah Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Postad 18 December , 2009 Tror ni min mamma uppskattar denna http://www.coolstuff.se/Toilet_Golf Citera
Orrarah Postad 18 December , 2009 Författare Rapport Postad 18 December , 2009 Har på senare försökt hålla mig till temat "upplevelse" något som ni ev kan göra ihop istället för att köpa någon tröja, skjorta, bok eller annat. Brukar bli något litet paket under grannen förutom upplevelsen. Brukar bli t ex bio+middag, musikal, massage eller något liknande. Något tips på vad man kan ge till hela familjen då, utan att det blir alltför dyrt? Citera
Bergmannen Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 http://www.coolstuff.se/Slippies Perfekt för morsan! Min iaf.. Citera
heltok Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 http://www.coolstuff.se/giftgen tackar för tipset, detta får min pappa roa sig med: 1 x NeoCube 269,00 kr 1 x Gold Doorstop 149,00 kr 1 x Paint Puzzle 99,00 kr Fast fraktavgift 49,00 kr Citera
Sorkoas Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 http://www.coolstuff.se/Slippies Perfekt för morsan! Min iaf.. men fy fan för att lägga in ett par använda tofflor i mikron Citera
el_kryddo Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Edit: Hmm, hoppas ingen av dom läser för mycket här, vore en redig spoiler. Edit 2: Äh fan, tror brorsan läser här ibland så raderar skiten. Citera
diazo Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Till föräldrarna: Spa weekend & whiskey provning Till brodern: Inget, det lilla aset förtjänar inget Citera
JELLJUN Postad 18 December , 2009 Rapport Postad 18 December , 2009 Något tips på vad man kan ge till hela familjen då, utan att det blir alltför dyrt? Oj, beror helt och hållet vad de har för intressen och hur de är som personer och hur gamla övriga familjemedlemmar är. Stand Up kanske t ex. Citera
jnxjnxy Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 kanske lite tråkigt men vi har bestämt att vi inte ska köpa ngt inom familjen. vi pallar helt enkelt inte ens dra oss ut till stan för o handla massa skit man ändå inte kommer använda... sedan är det väl sista man vill ha en femhunka liksom. känns så krystat. behöver jag nämna att vi inte har det minsta spår av jul hemma (pynt/julgran)... men tänker ge bort en årsprenumeration på tidningen Café (för att den är så överjävligt bra) till min morbror. Citera
padrinosftw Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Köpte någon kaffebordsbok med bilder och berättlser om Norrköping till morföräldrarna som är uppväxta där, tofflor till mamman eftersom det var hennes enda önskan och sällskapsspel till farsan+sambo och kläder till pubisbrorsan. Bland polarna blev det kläder, upplevelsepresentkort, internskämt och dvdbox. Exciting stuff liksom (= Citera
sTARVIN89 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 wtf, ingen har nämnt den allmänt uttjatade spikmattan? Annars funkar ju trisslotter typ alltid som present, köper man 4 st så blir det extra skoj och man kommer undan billigt. Men det är ju tanken som räknas . Citera
NikLasVegas Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 wtf, ingen har nämnt den allmänt uttjatade spikmattan? Aldrig fattat det där riktigt. Också hört talas om spikmattor hit och dit. Varför vill folk ha en sån. Låter idiotiskt... Citera
Ängeln17 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Har på senare försökt hålla mig till temat "upplevelse" något som ni ev kan göra ihop istället för att köpa någon tröja, skjorta, bok eller annat. . This är nog både det enklaste och bästa. Citera
Caroline87 Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Aldrig fattat det där riktigt. Också hört talas om spikmattor hit och dit. Varför vill folk ha en sån. Låter idiotiskt... this Citera
heltok Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Aldrig fattat det där riktigt. Också hört talas om spikmattor hit och dit. Varför vill folk ha en sån. Låter idiotiskt... har bara prövat spikmatta en gång. var lite tveksam, men var en som hade med sig en sådan till ett surfcamp så prövade den. var mer smärtsamt än jag trodde att lägga sig på den, sedan somnade jag. har helt klart en avslappnande/smärtlindrande effekt. inte så att jag orkat köpa en själv, men fungerar gör de helt klart. Citera
Staahla Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Tips på present till en 13-årig tjej, en 11-årig tjej och en 3-årig pojk. Annars får det bli två dvds och en nalle i vanlig ordning. Citera
JohnH Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 Tips på present till en 13-årig tjej, en 11-årig tjej och en 3-årig pojk. Annars får det bli två dvds och en nalle i vanlig ordning. Nintendo DS, ridläger, pruttkudde och slajm. Citera
Orrarah Postad 22 December , 2009 Författare Rapport Postad 22 December , 2009 Tack för tipsen allihopa! Det blev biljetter till Magnus Betner till hela familjen + farmor. Citera
padrinosftw Postad 22 December , 2009 Rapport Postad 22 December , 2009 + farmor. Hoppas att farmor inte är världens mest konservativa människa Men bra julklapp såklart! Citera
Recommended Posts