Gå till innehåll

Julklappstips


Orrarah

Recommended Posts

Har på senare försökt hålla mig till temat "upplevelse" något som ni ev kan göra ihop istället för att köpa någon tröja, skjorta, bok eller annat.

 

Brukar bli något litet paket under grannen förutom upplevelsen.

 

Brukar bli t ex bio+middag, musikal, massage eller något liknande.

 

Något tips på vad man kan ge till hela familjen då, utan att det blir alltför dyrt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske lite tråkigt men vi har bestämt att vi inte ska köpa ngt inom familjen. vi pallar helt enkelt inte ens dra oss ut till stan för o handla massa skit man ändå inte kommer använda... sedan är det väl sista man vill ha en femhunka liksom. känns så krystat.

 

behöver jag nämna att vi inte har det minsta spår av jul hemma (pynt/julgran)...

 

men tänker ge bort en årsprenumeration på tidningen Café (för att den är så överjävligt bra) till min morbror.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köpte någon kaffebordsbok med bilder och berättlser om Norrköping till morföräldrarna som är uppväxta där, tofflor till mamman eftersom det var hennes enda önskan och sällskapsspel till farsan+sambo och kläder till pubisbrorsan.

 

Bland polarna blev det kläder, upplevelsepresentkort, internskämt och dvdbox.

 

Exciting stuff liksom (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aldrig fattat det där riktigt. Också hört talas om spikmattor hit och dit. Varför vill folk ha en sån. Låter idiotiskt...

 

har bara prövat spikmatta en gång. var lite tveksam, men var en som hade med sig en sådan till ett surfcamp så prövade den. var mer smärtsamt än jag trodde att lägga sig på den, sedan somnade jag. har helt klart en avslappnande/smärtlindrande effekt. inte så att jag orkat köpa en själv, men fungerar gör de helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...