Gå till innehåll

Viktminsknings-/tränings-/sexpacksdagboken


Myssion

Recommended Posts

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usch dåligt deff med varmchoklad+grädde och en toast idag =(

Imorgon julbord sen två dagarsfylla efter det, känns lättare peppa dirr på nästa år ist..

 

gul jul osv :-)

 

Obv sinnessjukt korkad idé att försöka deffa över julhelgen :mrgreen: Kör det som nyårslöfte som alla andra IMO!

 

Nu ska jag ner till gymmet bara för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Jag ligger och är peppad på årets träning :)

några små saker jag filurat på bara :

någon som vet något nötig sås som funkar under deff? Ketchup,sötsur, feta såser är ju inte ok och typ kyckling/ris utan sås är ju inte direkt någon hit?

 

Sen tänkte jag prova köra varannan vecka tungt/lätt och funderar lite hur man läge upp det? Typ köra 6-8 repa på tung och 12+ på lätt

med samma övningar?

 

Nytt år nu kör vi!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger och är peppad på årets träning :)

några små saker jag filurat på bara :

någon som vet något nötig sås som funkar under deff? Ketchup,sötsur, feta såser är ju inte ok och typ kyckling/ris utan sås är ju inte direkt någon hit?

 

Sen tänkte jag prova köra varannan vecka tungt/lätt och funderar lite hur man läge upp det? Typ köra 6-8 repa på tung och 12+ på lätt

med samma övningar?

 

Nytt år nu kör vi!!!

 

Ajvar relish(paprikapuré med kryddor) är jäkligt god, tomatsåser av olika slag, sås på kvarg + valfria kryddor och ingridienser(riktigt bra då det är mkt protein och väldigt kalorisnålt), tsatziki....dom jag brukar köra på.

 

Ett annat bra kalorisnålt tips är att skippa ris/pasta och gå över till potatis/bönor/bönsallader(bönor är underskattat, MKT gott). Finns potatis att köpa färdigkokt på glasburk, kostar cirkus 12:- för 500g och dom är faktiskt jäkligt goda för att vara konserverade, se bara till att skölja noga innan du värmer dom!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns potatis att köpa färdigkokt på glasburk, kostar cirkus 12:- för 500g och dom är faktiskt jäkligt goda för att vara konserverade, se bara till att skölja noga innan du värmer dom!

mycket sjuka grejer köper man när man handlar men skulle nog aldrig klara av att sjunka så lågt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Dålig action här!!!

För mig har det gått åt helvete, ätit skitmat, varit sjuk och inte tränat samt supit som ett djur.....

Göra om göra rätt från och med imorgon iaf, tänkte skriva upp ingredienser som är bra och bara handla hem dessa så man slipper ha massa gottigt här hemma..

 

vad sägs om bara käka;'Frukost: havregrynsgröt, blåbär, ägg,

 

Vanligt mat: grönsaker, kyckling, keso, , wokgrönsaker, pollok, quarn, svamp, fetaost, avokado, ris, fullkornspasta, bönsallad, nötfärs, ägg, kvarg, mjölk, kaffe, skaldjur, spenat, gröna ärtor, lax, vitlök,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shipp Shipp! Körde bara lite mage hemma "idag" och gick 4km och handlade med matkassarna(heeeej trapzzz)

 

Blev ganska bra käka idag tror jag..

 

Havregrynsgröt med mjölk, två små mackor och lite kaffe till frulle sen

Kycklingfile, wokgrönsaker+champinjoner+keso+några oliver och vatten till middag och sen några knäckebröd med ost på nu på kvällen pga den fuckade dygnsrytmen jag ligger inne på...

 

ska även köpa nanovapor imorgon som ska ge lite pepp på gymmet och ösa in ett mustigt gympass. Har skadat foten dock så tror jag får skippa marklyften:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...