JohanLj Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 slakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaktavfall Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 slakt? Nja. Kanske inte som på den gamla goda tiden men nära på Heder åt durrrr som ger han action på NLH. Plockat en 300´000 av honom nu (tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Sick. 300.000 railade senast isil spelade. Han skulle ju kunna vara sponsrad isil o droppa typ cocacola i chatten lite så där random. då får han snabbare ihop fulltilltdollars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Sick. 300.000 railade senast isil spelade. Han skulle ju kunna vara sponsrad isil o droppa typ cocacola i chatten lite så där random. då får han snabbare ihop fulltilltdollars. Hur ser man antalet railare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Wow! Isi är upp över 500 000$ nu senaste 24 timmarna. http://www.highstakesdb.com/live-results.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Vem är DrPill? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 "Isildur1" is always fun to rail and the swedish online legend draws always big audiences - according to bluffmagazii ine.com "The recent high-stakes battle staged by “Isildur1” reportedly drew 300,000 railbirds". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 300k folk som tittar på är rätt sjukt. Dom borde kunna lägga in reklam eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 300k folk som tittar på är rätt sjukt. Dom borde kunna lägga in reklam eller nåt. Där kom du allt på något! Väl tänkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickeboyy Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 nu blir han våldtagen av urnotindanger2 på nl 100/200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Hatar egentligen när folk spekulerar om sånt här, men att durrr fortsätter spela isi nu börjar nästan bli lite sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Där kom du allt på något! Väl tänkt! Nu vet jag inte om du är spydig eller inte Har jag missat något? Hatar egentligen när folk spekulerar om sånt här, men att durrr fortsätter spela isi nu börjar nästan bli lite sjukt. Vaddå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Nu vet jag inte om du är spydig eller inte Har jag missat något? Vaddå? Har han backat eller vunnit mot isi???? Börjar faktiskt bli rätt många händer de är uppe i nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Nu vet jag inte om du är spydig eller inte Har jag missat något? Sick. 300.000 railade senast isil spelade. Han skulle ju kunna vara sponsrad isil o droppa typ cocacola i chatten lite så där random. då får han snabbare ihop fulltilltdollars. 300k folk som tittar på är rätt sjukt. Dom borde kunna lägga in reklam eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 4 Mars , 2010 Rapport Share Postad 4 Mars , 2010 Vad kan ett sponsorkontrakt vara värt för Isildur ? Ganska mycket va med 300000 railare en vanlig dag !!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackandCoke Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Säkert 2-3 miljoner dollar en vanlig dag och ner mot 500k-1m en ovanlig dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Dags att smiska upp raptor i PLO40k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skwatte Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Mumma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Nu vet jag inte om du är spydig eller inte Har jag missat något? Jag menade ju att Full Tilt skulle stoppa in reklam. Liiite skillnad mot om bankrullevältaren skulle droppa "Cola" nån gång i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Ser bra ut mot benefield nu !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
guano Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 krosssssssssss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Ajajaj kan han inte hålla sej till Nlhem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
protte Postad 5 Mars , 2010 Rapport Share Postad 5 Mars , 2010 Helt befängt att tro att 300k människor sitter o railar en random high stakes match FAST Isildur1 spelar. Tex just nu är det ca 98k spelare online på FT,Den siffran borde vara alla som e inloggade ?. Iaf att närmare en halv miljon(ok lätt överdrift)sitter o speccar en HU som Isi spelat nyligen är en sjuk överdrift. Ok när Isi var som hetast,när han swingade 1M$ eller mer per dag och "slog igenom" så var det säkert några tusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts