Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Ja för att behöva ta 2 minuter någon enstaka gång under en 24 timmars session är ju helt sjukt antagligen byter han plats med någon annan:roll:

Nu ska jag sno en av hampulito's standardöppningar numera här på pf.nu:

FAIL!

inte nog med att du missade på min ironiska ton när jag la fram konspirationsteorier, du även har absolut ingen aning om att han lämnar borden helt i cirka 1,5 minut för att återvända istället för att bara sitta ut.

Postad

Göteborg/Dalarna. Nåväl, inser att det är mer brukligt med bytte. I min värld låter det dock mer tattigt än böt. Byttebytta. Har i större utsträckning genom livet använt mej av böt. Om det är dialektalt eller ej låter jag vara osagt. Det ligger helt enkelt bättre till i mun hos mej.

Postad
Göteborg/Dalarna. Nåväl, inser att det är mer brukligt med bytte. I min värld låter det dock mer tattigt än böt. Byttebytta. Har i större utsträckning genom livet använt mej av böt. Om det är dialektalt eller ej låter jag vara osagt. Det ligger helt enkelt bättre till i mun hos mej.

Det är dalmål. No more OT. Gogogo! Isildur1 :-)

// Dalmas