Akim Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 bara jag som sitter med en riktig smidglögg och en lussebulle o tittar?... fina tjocksockorna också.. maximal mysfaktor.. LINGONGLÖGG FTW +1 Dock julmust och pepparkakor här! Citera
ickash Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Ärju bara ett snitt uträknat på de spelarna som har bäst bb100 i alla sittar, du är väl inte dum nog och tro att dom skrivit en mall som dom går efter? Plz ickash vet att du är sne0ga men komigen nu =) MM, jag trodde ju faktiskt att pokertable ratings hade skrivit en GTO-mall för 100-tals bb djupt..... lugna dig nu bananpojke du gular snart ändå Citera
MS Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Helt sick detta, återuppstått från de döda.. Men att grabben måtte hålla sig ifrån maraton PLO sessions vs flera olika röd konton... Citera
PokerLeffe Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Varför spelar han inte NL mot DJAdi? sitter ju och väntar Citera
Leooo Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 MM, jag trodde ju faktiskt att pokertable ratings hade skrivit en GTO-mall för 100-tals bb djupt..... lugna dig nu bananpojke du gular snart ändå Haha hört den ett tag nu =) Citera
elvis77 Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Varför spelar han inte NL mot DJAdi? sitter ju och väntar Har aldrig sett han spela, verkar som han har betalt för att sitta där och uggla. Citera
killerwolf Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 varför quittar isi ibland borden i typ 2 min o kommer tillbaka? han säger ju givetvis alltid att han kommer tebaks.. byter han comp? Springer över till martonas? Martonas tar över? Han borstar tänderna? Rebooten har jag svårt att tro då en monstercomp kostar en preflopraise.. han slår inte mig direkt som killen med monsterhud heller som kraschar :> Citera
bananuz Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 äh wtf är han 700 ner mot BT för sessionen nu eller? Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 äh wtf är han 700 ner mot BT för sessionen nu eller? runt 450 tror jag, det är rullande snitt på hsdb så man får kolla varje bord och räkna själv Citera
theam Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Givare: Isildur1 vinner potten ($286,397.50) med Äss-hög färg Citera
theam Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Givare: Isildur1 vinner potten ($371,570.50) med Nio-hög stege Går bättre nu Citera
theam Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Givare: Brian Townsend vinner potten ($574,994.50) med tvåpar, Kings och Åttor Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Givare: Brian Townsend vinner potten ($574,994.50) med tvåpar, Kings och Åttor Vi är tacksamma för ansträngningen, men om du ska posta så posta händerna. Annars kan man se action på http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/december-high-stakes-thread-645895 Citera
hampulito Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 varför quittar isi ibland borden i typ 2 min o kommer tillbaka? han säger ju givetvis alltid att han kommer tebaks.. byter han comp? Springer över till martonas? Martonas tar över? Han borstar tänderna? Rebooten har jag svårt att tro då en monstercomp kostar en preflopraise.. han slår inte mig direkt som killen med monsterhud heller som kraschar :> Ja för att behöva ta 2 minuter någon enstaka gång under en 24 timmars session är ju helt sjukt antagligen byter han plats med någon annan:roll: Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Ja för att behöva ta 2 minuter någon enstaka gång under en 24 timmars session är ju helt sjukt antagligen byter han plats med någon annan:roll: Det som är lite märkligt är att han inte sitter ut utan lämnar borden helt. Citera
theam Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Han går och värmer frysta bullar i mikron Citera
sTARVIN89 Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Det som är lite märkligt är att han inte sitter ut utan lämnar borden helt. Kanske bara är nån psykisk grej, men att han måste på toa ibland är väl uppenbart så om han sitter ut eller lämnar bordet när han gör det är ju vilket som. Citera
pimpout Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Vi är tacksamma för ansträngningen, men om du ska posta så posta händerna. Annars kan man se action på http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/december-high-stakes-thread-645895 Vaddå, varför kan han inte posta vem som vinner stora potter? Det är väl högst relevant... Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Kanske bara är nån psykisk grej, men att han måste på toa ibland är väl uppenbart så om han sitter ut eller lämnar bordet när han gör det är ju vilket som. No big deal, men för en konspirationteoretiker gör det skillnad Citera
tamtaram Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Vaddå, varför kan han inte posta vem som vinner stora potter? Det är väl högst relevant... Om det bara är jag som har tillgång till ftp och dessutom kan se alla stora potter på 2+2, PTR och HSDB, visst. Kör på. Citera
bananuz Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 åsså går dom över till 500/1k Citera
Ignatius Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 +2 bord med pa Isildur1 --> PA: "we can add 2 more when brian quits me" Citera
pjharvey Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Isildur1 --> PA: "we can add 2 more when brian quits me" its just a question of WHEN:) Citera
pimpout Postad 7 December , 2009 Rapport Postad 7 December , 2009 Backade han mkt på 3-6 innan de böt? Citera
Recommended Posts