madken1 Postad 30 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2010 GRÖNGUL är ju för helvete no_tells mamma och ingen annan. Skärpning för fan! Mvh gladalax heenrik, vill komma å grinda hos diiiig // vänliga hälsningar fra norge <3 Citera
madken1 Postad 31 Januari , 2010 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2010 VET ATT DU TROR JAG FEGA UR CLEMENTZ, men hon slet fibret och allt, men sitter nu redo att flippa med dig och står vid mitt ord, flippen ska ske <3 Citera
DrClemetnz Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 Du är riktigt jävla sjuk. Säker på att du vill flippa om ett tusen svenska pengar? Citera
stevebc Postad 31 Januari , 2010 Rapport Postad 31 Januari , 2010 +1 IMHO har dock sökt in till teknikprogrammet nu, i know, var inte nykter när jag skrev det där, ber om ursäkt! wp x3! Citera
nacho1337 Postad 1 Februari , 2010 Rapport Postad 1 Februari , 2010 Nu blir jag besviken. Pepsi > Coca Cola. förutom till mat då är good old fashioned coca-cola godast Citera
madken1 Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Spelat sjukt mkt idag, upp 8BI då jag mjukstartade på 0,5/1 Sen hann jag även med att gula min ****** rulle nu gonatt nu ska upp halv 7 ;( Citera
madken1 Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 Gick nå brandalarm på skolan, skööön....T, blir väl ett gulligt orginalmål till lunch nurå för sedan måste jag till ungdomsmottagningen. Sen blire grind för hela slanten och 1/2 igen Citera
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 ungdomsmottagningen. Sen blire grind för hela slanten och 1/2 igen lol Nice! Välkommen tillbaka. Citera
madken1 Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 lol Nice! Välkommen tillbaka. Ingen fara, blev bara nå fel när jag gjorde mitt test, ska göra om det tacktack! ses väl på borden ikväll då Citera
DrClemetnz Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 När kommer du o hälsar på i Kalmar? Citera
madken1 Postad 2 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2010 När kommer du o hälsar på i Kalmar? När henrik har semester Går rykten om era krogkontakter, och att det är ez att jag kmr in BTW! zara larsson Citera
Sebas Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Gick nå brandalarm på skolan, skööön....T, blir väl ett gulligt orginalmål till lunch nurå för sedan måste jag till ungdomsmottagningen. Sen blire grind för hela slanten och 1/2 igen Betyder det att du idkar sånt där coolt som man använder kondom till? Citera
semiklonk Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Gick nå brandalarm på skolan, skööön....T, blir väl ett gulligt orginalmål till lunch nurå för sedan måste jag till ungdomsmottagningen. +1 Citera
stevebc Postad 2 Februari , 2010 Rapport Postad 2 Februari , 2010 Hur har det gått? Har inte sett dig vid borden ikväll. Citera
Sprattelgubbe Postad 3 Februari , 2010 Rapport Postad 3 Februari , 2010 Kanske inte gick så bra på "mottagningen" Citera
madken1 Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Hur har det gått? Har inte sett dig vid borden ikväll. Kan vara för att jag spelar under nytt nick nu Upp 10BI på 0,5/1 och 4,5 på 1/2 denna månad, så det ser ganska hyffsat ut trots inte alltför mkt spel igår Kanske inte gick så bra på "mottagningen" nog gick det bra =D så länge dom inte ringer inom 3 dagar så. Citera
madken1 Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 Måste bara tillägga att min söta latti fyller 17 år idag BIG GRATZ! (L) Citera
madken1 Postad 4 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2010 "NYTTNAMNriggen" måste ju bara älska mig, jag får översetta, dra ut, vinna flippar, händerna få stå. Vad fan är detta ? UPP 8INKÖP på 1/2 för månaden, 10 på 0,5/1 Vilket ger ett månadspluss på 5200 svenska riksdalar kan väl tillägga att detta inte är skicklighet, då jag har halvslöat och rushat på väldigt fint. ENDLICH säger jag bara, är fan min tur att springa bra nu. over n out Citera
semiklonk Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 "NYTTNAMNriggen" måste ju bara älska mig, jag får översetta, dra ut, vinna flippar, händerna få stå. Vad fan är detta ? UPP 8INKÖP på 1/2 för månaden, 10 på 0,5/1 Vilket ger ett månadspluss på 5200 svenska riksdalar kan väl tillägga att detta inte är skicklighet, då jag har halvslöat och rushat på väldigt fint. ENDLICH säger jag bara, är fan min tur att springa bra nu. over n out Nice då! själv har man sprungit åt helvete senaste dagaran så månaden ligger på BE.. blir sälen nu och en paus från pokern! ses vid borden om någon vecka igen ciao! Citera
gnux_ Postad 4 Februari , 2010 Rapport Postad 4 Februari , 2010 "NYTTNAMNriggen" måste ju bara älska mig, jag får översetta, dra ut, vinna flippar, händerna få stå. Vad fan är detta ? UPP 8INKÖP på 1/2 för månaden, 10 på 0,5/1 Vilket ger ett månadspluss på 5200 svenska riksdalar kan väl tillägga att detta inte är skicklighet, då jag har halvslöat och rushat på väldigt fint. ENDLICH säger jag bara, är fan min tur att springa bra nu. over n out Hur byter man nick? Fortfarande hemligt? Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Hur byter man nick? Fortfarande hemligt? du frågar en bror/kompis/syster/mor/far om dom donerar ett personnummer så kör du =) hoho blivit lite med uppdates då jag mest slöspelat över helgen, men upp ungefär 7lakan för månaden vilket känns helt ok TBFH Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Ballin' så att säga. saywhat ? Citera
stevebc Postad 8 Februari , 2010 Rapport Postad 8 Februari , 2010 saywhat ?Namnbyte genom personnummer . Wp osv. Citera
madken1 Postad 8 Februari , 2010 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2010 Namnbyte genom personnummer . Wp osv. easylife Citera
Recommended Posts