Gå till innehåll

Sorkoas + hangaround - Inge jävla lightweight

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fyfan vad irriterande, knät jävlas rejält med mig just nu. Aldrig haft känningar i det förr förutom när jag lirade innebandy. Kan vara marklyften eller något annat galet, hoppas det känns bättre imorrn. Aja sova nu och skola sen, 4 timmar föreläsning heja heja.

Postad

Akon är king, precis som lil wayne och T.I.

Hade tänkt lira ett tag till idag men känner mig trött nu så summerar dagen 29072 SEK rikare! Nya tag imorgon!

Postad

Vinterdäcken på efter ett jäkla bök, och då satte jag inte ens på dom själv :-P

Verkar ha fått min beställning från pixmania som skulle innehålla grafikkort+ ramminne, verkar dock bara vara RAMet som kom med. aopijdhjöioahpäahdapälh FML

Postad

Går i maskin efter att Ongame-klienten stängt ner sig mitt i grinden (som vanligt) och börjar klicka ur auto post på alla bord. Hinner veva in tre inköp och ta igen backet man grävt sista 25 händerna. No fucking pompem.

JULBORD IKVÄLL SÅÅÅÅJA

Postad

Back runt en fyrtiolapp sek efter ett par timmars grind på svs och boss :-x

Ska trösta mig med en kebabtallrik snart och avnjuta till idol!

Postad

Jag kom hem i natt marginellt vinfull efter middag på picasso och hittar fingubben på 100200 plo på svs och lägger ganska snabbt 200 kakor! Det var skönt. Idag blire grand canyon helikopter-tur på ebisumarus vis

Mvh