heltok Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Listan med positiva effekter av heroin ser ju också jävligt lockande ut najs jämförelse va!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 ulle posta den listan då om du ska vara sån heheheh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Tjack > Heroin i träningssyfte obv. Igår blev det dubbla tennispass och lite discopump på gymmet. Har värk i fötterna så att jag knappt kan gå och helt slut i hela underarmen av all tennis och dessutom varit ute hela veckan så idag ska det slackas rejält framför datorn. Som tur är så håller jag racketet i vänster hand och musen i höger så kommer att kunna gejma utan probs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 11 Juli , 2010 Rapport Share Postad 11 Juli , 2010 Bommade på 140 idag =(. Hade fan glömt hur det kändes att bomma. Känner mig som en skolflicka i styrka ungefär =S. Blir bara att träna hårdare och mer diciplinerat, 140 SKA gå innan juli är slut. Enda som känns bra just nu är att butabi tror på mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 tja är på träningsläger i barcelona Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 22 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Juli , 2010 beställde även en sån här nyss för grinden http://www.webhallen.com/hardvara/110260-pokercontrols_wireless_poker_controller Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 29 Juli , 2010 Rapport Share Postad 29 Juli , 2010 Vad hände med SC2 turren du skulle arrangera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 Vad hände med SC2 turren du skulle arrangera? + trip report från träningslägret skulle uppskattas även om ryktet säger att laget rört sig mot nordligare (men ändå lite varmare hehe) breddgrader Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 30 Juli , 2010 Rapport Share Postad 30 Juli , 2010 only in Japan http://curiousphotos.blogspot.com/2010/03/only-in-japan.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Synabluffen Postad 16 Juni , 2011 Rapport Share Postad 16 Juni , 2011 Bumpar denna. Coachar du fortfarande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts