eastfeet Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Flygrutten jag vill ha finns nu igen, men kostar 11700 Sundsvall-Vegas, Vegas-Sthlm. Känns så jävla grisigt bara när de andra betalade 7k för exakt samma resa minus flighten sundsvall-sthlm . Borde jag ändå slå till nu och få skiten ur världen lr finns det chans att den kommer med bättre pris? I måndags fanns rutten jag vill ha för 9800... Sån jävla varians i detta. Vafan plussa inte du över millen förra månan? :-D :-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Haha, jag är faktiskt inte så slösaktig som man kan tro . Har tex ingen bil osv som alla andra ballers i denna db. Kan tänka mig bättre saker än att slösa pengar på en flygresa bara . Typ köper mkt hellre jättefet dator Menmen, har kommit fram till att så mkt som jag velar om den jävla resan så kostar det massa grindtid = värt att lägga ett par extra k på den och få det ur världen. bara den finns kvar nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tja! Fanns inga hyrbilar. Tja då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Vaion var ruggigt fin missat den. Lite segt att man inte kan uppgradera hdd om man skulle vilja det i framtiden bara. Sen tvivlar jag på att man orkar pressa datorn så hårt att man ska ha quad raid SSD. SSD är klart man ska ha men att väl gå därifrån till quad raid känns ganska pointless då har jag hellre 1tb lagring också som man kan göra med MBP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Svs = -8k kr Boss = -7,5k€ Ftp = -3,3k$ Stars = 2,9k$ Kul dag sas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 skiten bokat å klar! 11700, jävla rån. gulade runt $5k online under tvåbordgrinden medan jag bokade så blev lite extra dyrt men känns fint nu iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 när är haugen tillbaka i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Svs = -8k krBoss = -7,5k€ Ftp = -3,3k$ Stars = 2,9k$ Kul dag sas.... Målet är btw att hitta even alla siter innan jag somnar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Hej, i natt ska jag åka buss. Puni och wålberg samt antagligen watz fattar vad det innebär Fakedit: och thorn då såklart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 tl osv men bra read för er som orkar. http://forumserver.twoplustwo.com/79/edf/changing-your-life-787/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 15 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 15 April , 2010 Spelar beerpong och lyssnar på gamla pokémonlåtar @ my place. Blir inte bättre imo Om det är några degens som vill dricka med oss ikväll äre bara att slå en pling. Pusshej! EDIT: Btw, jag är isildur. EDIT2: Det var en fakeedit. EDIT3: Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 sjuk session nyss på nätta 3k händer där jag grisade en jävla massa kom undan med blotta förskräckelsen och 2k i hålet. note to self, VIK HÅLPIPOR MOT RAISE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_mowmow Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tjena Gretko, hur var Oslo? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Tja, det var grymt! Oturade lite med vulkanaska osv annars är jag nöjd! Bra sushi samt fick bevittna en riktigt tung rail av "I huvudet på thorn" Puni och pk fattar, snurr i huvud osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ANGRYKOREAMAN Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 tl osv men bra read för er som orkar. http://forumserver.twoplustwo.com/79/edf/changing-your-life-787/ Hittade också den nu i veckan. Runt 50 A4 allt som sallt men SJUKT läsvärt. Aldrig läst en så bra post på pf/2+2. Den är ju iofs lite speciell och ska passa en i smaken, men det rekomenderas hur som helst varmt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 tl osv men bra read för er som orkar. http://forumserver.twoplustwo.com/79/edf/changing-your-life-787/ Jävligt skön läsning, även om jag mår lite illa nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Åååh jag är så jävla dunderstuck idag, april in to the red liksom....... Fml Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 tl osv men bra read för er som orkar. http://forumserver.twoplustwo.com/79/edf/changing-your-life-787/ tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Hej, i natt ska jag åka buss. Puni och wålberg samt antagligen watz fattar vad det innebär Fakedit: och thorn då såklart Bra sushi samt fick bevittna en riktigt tung rail av "I huvudet på thorn" Puni och pk fattar, snurr i huvud osv Varför får jag känslan av att du snackar om knark? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Varför får jag känslan av att du snackar om knark? Nej Har man sett thornet tänka så fattar man, eller om man är puni. Då fattar man också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 Nej Har man sett thornet tänka så fattar man, eller om man är puni. Då fattar man också Jag fattar! MVH META Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 15 April , 2010 Rapport Share Postad 15 April , 2010 fattiga jävlar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Åååh jag är så jävla dunderstuck idag plus Ännu en 12h sesse avklarad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 Nej Har man sett thornet tänka så fattar man, eller om man är puni. Då fattar man också hahaha fyfan, igår snurrade det, till slut dog jag dock av brain overload och slocknade på bussen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tallkotten Postad 16 April , 2010 Rapport Share Postad 16 April , 2010 tl osv men bra read för er som orkar. http://forumserver.twoplustwo.com/79/edf/changing-your-life-787/ Löjligt intressant tråd.. Blir avundsjuk på han. Själv skulle man knappt ta mod till att flytta utanför kommungränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts