Watoz Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 mycket mycket fint, jobba på De har nog mkt med att göra att du är här i spelhuset och hälsar på och sprider en massa tur omkring dig. Så jag skulle vilja tacka! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 De har nog mkt med att göra att du är här i spelhuset och hälsar på och sprider en massa tur omkring dig. Så jag skulle vilja tacka! haha, min turaura Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Grattis watoz ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 sååja watoz, procentklonkade så dagen blev räddad och mkt mer därtill! wpwp watox. plussade 4k på cg och inte itm i en enda turre å var inne för 4,5-5k, men procentade i watoz så dagen landar på nästan 10k upp. WÖÖÖÖÖÖÖ mvh amutu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 sååuja, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 snyggt watz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Vet inte om fler än luppen spelar på whitebet men iaf: http://pokerforum.nu/forum/1465958-post3874.html Grattis watox Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
proxi Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Gratz watz.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Snyggt Watoz! Jag vann veckopotten, HEHE. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rodmurve Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rodmurve Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Oj tänkte högt sorry kommer säkert inträffa igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte Jag vill också ha en, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 grattis watz och punken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Hur går det med viktbetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte jag är back ganska exakt $100k på mina senaste 50k händer på ongame, har rätt svårt att se att jag suger bara för det skön kommentar osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomteisildur1? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Hur går det med viktbetet? Går bra, vägde mig precis och ligger på 76.0 nu vilket betyder att jag droppat 7,4kg av de 10kg jag måste klara:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte Kul att sparka på nån som är nere i en downswing? Säg till om du behöver en socialcoach eller coach i allmän livsglädje, tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 vissa suger ju bara extremt mycket hur kan man tex vara back 40k på omgame?Säg till om du behöver en coach din tomte Upp med giraffer, vilka nivåer och vad du kör för bil. Ser det bra ut får du posta vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Kul att sparka på nån som är nere i en downswing? Säg till om du behöver en socialcoach eller coach i allmän livsglädje, tomte. orka bry sig om vad folk levlar om med nyskapade konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Grattis Watoz, tionde plussöndagen i rad? ps inte bitter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Går bra, vägde mig precis och ligger på 76.0 nu vilket betyder att jag droppat 7,4kg av de 10kg jag måste klara:-) tackar man nej till öl när det är CL så förtjänar man 5k (?)! snyggt jobbat punken! antar att det blir lite svårare nu när du redan tappat så mycket men 3kg ska inte vara ett problem grattis watz till donkamentsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
axelsson Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 grymt, annars får du testa jordnötssmördieten =) http://www.fitnessguru.se/naturella-jordnotsmordieten/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 12 April , 2010 Rapport Share Postad 12 April , 2010 Grattis Watoz... och PK behövde fan gå ner, så grattis. Alla klär inte i extra kilon pojk. Edit: Lär få varning för personangrepp nu. Fingertoppskänsla ftw. Edit2: Om jag inte får varning för personangrepp, så är det okonsekvent för jag fick det när jag skrev att Staahla var anledningen till att folk blir bannade, och det är väl mildare än att kallas för fetto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts