tågrånarn Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Insåg nyss hur mkt man kan påverka sitt eget humör. Låg i sängen och råkade se att jag log i spegelbilden från laptopen. Då blev jag glad för att jag var glad. Det gjorde att jag började fundera på hur lycklig jag är. Då blev jag ännu gladare Mvh Gladdys89 Det har vi ju fan pratat om på grillfesten förra året kisen .. det är ju inte ens svårt!... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Insåg nyss hur mkt man kan påverka sitt eget humör. Låg i sängen och råkade se att jag log i spegelbilden från laptopen. Då blev jag glad för att jag var glad. Det gjorde att jag började fundera på hur lycklig jag är. Då blev jag ännu gladare Mvh Gladdys89 Skrattade när jag läste och blev glad:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Skrattade när jag läste och blev glad:-D +1. Glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 24 Juni , 2011 Rapport Share Postad 24 Juni , 2011 Glad midsommar galningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 25 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Tack för en trevlig midsommar T3K! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Tack för en trevlig midsommar T3K! +1 Och tack ekan för att du behöll tröjan på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Hade fantastiskt skoj igår.. tack alla inblandade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Hade fantastiskt skoj igår.. tack alla inblandade! +1 Bara jag som har en sjuk träningsvärk i vevarmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 +1 Bara jag som har en sjuk träningsvärk i vevarmen? Självklart inte, top 3 utgångar ever i vegas, tackar alla inblandade // Oldtimer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Vevarmen gick varm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 26 Juni , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Hur ser det ut med livedollarz i Vegas? Skulle behöva köpa mig en $10k-ish och kan betala på valfritt sätt. alla är relativt gula, true story. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 säljer 3 vip-biljetter till shm i vegas ikväll. pm osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 säljer 3 vip-biljetter till shm i vegas ikväll. pm osv Det där tar du i stakedelen av forumet, fittscammer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 26 Juni , 2011 Rapport Share Postad 26 Juni , 2011 Det där tar du i stakedelen av forumet, fittscammer! jag hade vatt PearlScammer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Framme i LA Mvh Vaskarn2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 28 Juni , 2011 Rapport Share Postad 28 Juni , 2011 Nu six flags. WÖÖÖ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Idag packångest, imorgon Vegas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipsHENKE Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Idag packångest, imorgon Vegas! Drabbade FTP dig något? GL i Vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Drabbade FTP dig något? GL i Vegas Aa är väl typ fattig igen tyty ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mecklenburgare Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Trist. Hur hanterar du raset nu? Jag är i samma sits som dig och sålde av halva HM (där jag har mest cash) och hela avanza zero för att fixa fram lite likvida medel. Tror det kan vara bra att ha lite cash att handla med när raset når sin botten. Har raset varit på botten nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Det var ju trevligt att börsen kom igen! Värre att avanza utvecklats till ett sånt jävla sorgebarn för egen del. Får hoppas på skutt efter delårsrapporten Vegas imorn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Harry_Pottodds Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Det är omöjligt att veta när botten är nådd. Det som man dock kan göra är att köpa aktier i ett företag man tror på samt ha likvider nog att fylla på när det eventuellt går neråt. Att hålla på att panikköpa och sälja då det går upp eller ner är inte att rekomendera för någon, då skulle man inte köpt i första början tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts