Kimzors Postad 11 April , 2011 Rapport Share Postad 11 April , 2011 Hmpf, Lazio, jädra facister... fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 11 April , 2011 Rapport Share Postad 11 April , 2011 Gjorde mitt projektarbete i gymnasiet om "fascismen inom Lazio". Vi gjorde en film samt ett stort skriftligt arbete. Var förbannat roligt faktiskt. Lazio-Roma 3-0 var inte den tråkigaste matchen att beskåda på plats heller. Föll givetvis också för klubben, även om jag inte är hardcore supporter. Ska fan försöka gräva fram det arbetet och bara njuta... Mvh, Foreign Fields89 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 11 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 11 April , 2011 Rapport Share Postad 11 April , 2011 Dödar seriöst för dreamhack invitational biljetter tills imorgon. PMa om du råkar ha en som du vill sälja dyrt. Puss Men lol jag har ingen har jag ju redan sagt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Also, har slaktavfall tagit semester? Inte sett några poster från honom på ett tag Han har levlade i någon dagbok senast igår eller förrgår tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Blir det Black Ops ikväll? När? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3000ellerMER Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Blir det Black Ops ikväll? När? Efter champions leage. Mao typ 22:40 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Efter champions leage. Mao typ 22:40 okok. Jag är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Spelgalningar Var ska man fylla i sin vegasvinst i deklarationen? Har aldrig deklarerat förut Behöver man nån särskild blankett? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 Var ska man fylla i sin vegasvinst i deklarationen? Har aldrig deklarerat förut Behöver man nån särskild blankett? "Du kan lägga in den under ränteinkomster och lämna en upplysning under övriga upplysningar." fick jag som svar när jag maila och fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 "Du kan lägga in den under ränteinkomster och lämna en upplysning under övriga upplysningar." fick jag som svar när jag maila och fråga. Åfan, låter skevt men i brist på bättre alternativ så why not Ju mindre meckigt desto bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 deklarerade ifjol, skulle då skrivas in under kapitalvinst och förklaras under övriga upplysningar lr nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 okok. Jag är med. +1 bruten/stukad stortå har svetsat fast mig i soffan hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 vad ska man använda för dollarkurs? edit: nvm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 12 April , 2011 Rapport Share Postad 12 April , 2011 kroon, sms osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 kroon, sms osv Visade sig att jag skulle in i studio hela helgen, så kan inte nu helt plötsligt :rolleyes: :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 Visade sig att jag skulle in i studio hela helgen, så kan inte nu helt plötsligt :rolleyes: :rolleyes: förlåtenbaum, men det gör mig lite lättad på någon nivå... Kenny, vänta med Ams till juni då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 ska ner igen den 2-5 juni när vi hoppar på luffen, nu ska jag bara ner rekognisera Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 ska ner igen den 2-5 juni när vi hoppar på luffen, nu ska jag bara ner rekognisera Kan reka Split i Kroatien inför luffen, bästa destinationen imo. Var ute o luffade i somras, pma om du undrar nåt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 drar ett pm men split är redan spikad fast senare del av luffen, vi laddar upp i ams sen one night in paris, barca, venedig, rom, split, prag.. längtar inte alls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 TheOffice har väl mer eller mindre spikat Vegas nu. Blir en tvåveckors resa troligtvis. Frågan är vilka två veckor man bör vara där? Ingen av oss lär spela main, utan det blir sidevents. Vi är heller inte intresserade av att diskutera hhs på kroons vis, vid en ev. bust, utan vi är nog mer åt PKs festhåll i det fallet. Måste vara GTO att åka nånstans efter 20:e Juni? Edit: Luffade också i Split. Nötstad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 13 April , 2011 Rapport Share Postad 13 April , 2011 TheOffice har väl mer eller mindre spikat Vegas nu. Blir en tvåveckors resa troligtvis. Frågan är vilka två veckor man bör vara där? Ingen av oss lär spela main, utan det blir sidevents. Vi är heller inte intresserade av att diskutera hhs på kroons vis, vid en ev. bust, utan vi är nog mer åt PKs festhåll i det fallet. Måste vara GTO att åka nånstans efter 20:e Juni? Var där på en tvåveckors förra året, åkte dit ett par dagar före ME...kan ha varit runt den 20e juni. Ganska GTO mtp att det går ett par billiga sideevents precis före, ett par 1.5k och nåt 2.5k. Samt att cashgame-actionen och stadens allmäna pokerintresse är mycket större runt main event. Ska dit i år igen runt samma datum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Är det game ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SasaMatic Postad 14 April , 2011 Rapport Share Postad 14 April , 2011 Är det game ikväll? hardcore gamer erik =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 14 April , 2011 Författare Rapport Share Postad 14 April , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts