Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Andledningen till varför ni postar 14dagars samples när ni winar måsteju vara för att ni inte vill visa hur mkt ni turat innan :-)

 

 

Menar min graf över nov-mars bryter 50-80bi över och under EV typ 10gngr

 

Bara för att du racear på poängpoker, och tvingas trycka äcklig volym för att vara i toppen. Du spelar säkerligen fler bord än andra hjältar också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Andledningen till varför ni postar 14dagars samples när ni winar måsteju vara för att ni inte vill visa hur mkt ni turat innan :-)

 

 

Menar min graf över nov-mars bryter 50-80bi över och under EV typ 10gngr

Och min graf svängde mellan 250-450 bi över och under EV typ 100 gngr när jag bolagade med Ben Affleck och Piracaia. Fast det var över en hel månad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som ska på Manowar i gbg imorgon? Hojta isf :D

Drar upp och livegrindar på cc idag som uppvärmning inför morgondagen. Kom och häng osv =)

 

Var världens största manowar-fan fram tills jag råkade se dem live som 15-åring o_O

 

Stod längst fram med en flagga i högsta hugg, kom tillbaka efter konserten och tänkte bara "Ehh, varför?". Fortfarande sköna låtar dock.

 

Roligast var farsan som började älska dem och spelade mina skivor för sina kollegor i Norrlandsoperan när han skjutsade hem dem efter repen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...