Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

tyvm! :)

 

Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar.

 

16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz!

 

Hmmmm 16bord problemfritt, 1920x1200 är väl högsta för laptops i dagsläget?

 

Du som är rik som ett svin bör isf köra på denna: 22,9K dock...men lär gå ändå ;)

http://store.apple.com/se/configure/MC725S/A?mco=MjEyOTcxMDY

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

tyvm! :)

 

Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar.

 

16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz!

 

16 bord kan ju bli en aning tajt, om du inte kör miniview. Alltså väldigt smått.

Dock var det ett tag sen jag kollade på laptops överlag. Så jag vet inte om det finns skärmar med större upplösning än 1920x1200.

 

Men det låter ju som att du behöver ju minst 1920x1200, helst större i upplösning.

 

Problemen kan ju dock bli väldigt svårt att komma undan i vissa fall. Det beror ju oftast på vad det är för skit du installerar på datorn, och hur väl du behandlar den! ;)

 

 

EDIT: Om du köper till en stor skärm, som du kopplar in i laptoppen när du använder datorn hemma. Så kan du ju ha 16 bord utan problem.

Dock blir det nog jävligt tajt med mer än 12 på en 1920x1200 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säljs det så många 1920x1200 längre? De jag hittade när jag letade laptop senast var snordyra och de flesta verkade gått över till 1920x1080. Bland dem är det väl bara plocka en i mängden, jag köpte någon 17" Vaio som jag är ganska nöjd med men jag saknar 1200-höjden från mina tidigare datorer. Prata med Plommonhjärta annars, han hade med sig en av de mest vässade laptops jag sett när vi var i Liverpool.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Säljs det så många 1920x1200 längre? De jag hittade när jag letade laptop senast var snordyra och de flesta verkade gått över till 1920x1080. Bland dem är det väl bara plocka en i mängden, jag köpte någon 17" Vaio som jag är ganska nöjd med men jag saknar 1200-höjden från mina tidigare datorer. Prata med Plommonhjärta annars, han hade med sig en av de mest vässade laptops jag sett när vi var i Liverpool.

 

Jepp dom flesta har gått över till x1080 för att det är ett bättre format för framtida tekniker tydligen....dom som har har kvar x1200 som jag vet i dagsläget är iaf macbook pro 17" och DELL alienware 17"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyvm! :)

 

Jag kan inget (0) om datorer. Vill ha en laptop där jag kan få upp 16 bord utan överlapp och lär väl kolla serier och filmer. Prio 1 är att det inte ska va massa problem med den, då jag blir totalt handligsförlamad när teknik failar.

 

16 bord, problemfritt. Kan tänka mig att lägga 20k. Länka och tippsa plz!

 

i can so i bawwwll

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej. I somras ska det liras fotboll. Inte på xbox utan irl. Ett officelag och ett teamturbolag. PK tidigare känd som punkrock_kid påstår att han e skitbra, så det är game on. Dessutom flyttar ju fler o fler av er till stockholm, så det känns aktuellt atm. Randoms kan givetvis också vara med på ett hörn...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på en grej. I somras ska det liras fotboll. Inte på xbox utan irl. Ett officelag och ett teamturbolag. PK tidigare känd som punkrock_kid påstår att han e skitbra, så det är game on. Dessutom flyttar ju fler o fler av er till stockholm, så det känns aktuellt atm. Randoms kan givetvis också vara med på ett hörn...

 

Är ni tillräckligt duktiga kan ni komma ner o möta FC Aria bitches.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade cg på ongame förut i vanlig ordning o trebettar en fisk o checkar mina ägg på flopp, han betar och min timer börjar ticka, efter en tredjedel har gått foldas sen min hand och jag sitter ut? :shock: Någon annan som stött på det? Trodde jag varit med om all skit som kan hända på ongame men tror fan detta tillsammans med vipsystemet som scammar bort RBn tydligen oavsett hur kallt man springer får va tillräckligt för att få iaf mig att emigrera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...