JoseGuti Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Man har ju tur i kärlek iaf. EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELLER Jag älskar dig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Jag älskar dig iaf. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Vill du bli en gladare, lugnare och mer harmonisk människa? Hitta 40 lediga minuter per dag, lägg dig i din soffa, slappna av och blunda. Sätt på detta: Några dagar i rad har jag börjat min dag såhär och det gör en jävla skillnad. Klassisk musik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 alternativt hitta en flickvän som sjunger leo-låten i duschen, vad som hände här just Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 http://open.spotify.com/track/06FRSTCIpsYikGTXGgT909 -60 min drygt och väldigt softish. Annars funkar det rätt nice o bara söka på SPA och ta random skiva, typ: http://open.spotify.com/album/4YwxdwsnGkCqmTR9A5t6N9 Fin lista iaf kroon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 då burning kom in på ämnet pianomusik, så tänkte jag passa på att reka geniet Yiruma: etc Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Vill du bli en gladare, lugnare och mer harmonisk människa? Hitta 40 lediga minuter per dag, lägg dig i din soffa, slappna av och blunda. Sätt på detta: Några dagar i rad har jag börjat min dag såhär och det gör en jävla skillnad. Klassisk musik Blunda och slappna av? En minut in i första låten blir man ju livrädd. Blev tvungen att sätta ihop en egen 40 min klassisk avslappning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Hej dagboken! Har haft break från pokern ca 2 månader och styrt upp en jäkla massa andra viktigare saker i livet. Men nu är de back to work som gäller och de var riktigt jäkla kul att spela igen (länge sen man kände de). Gött att vara tillbaka! Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 ah zappade runt och hittar premier league fotboll på tian .Blir inte bättre än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Hej dagboken! Har haft break från pokern ca 2 månader och styrt upp en jäkla massa andra viktigare saker i livet. Men nu är de back to work som gäller och de var riktigt jäkla kul att spela igen (länge sen man kände de). Gött att vara tillbaka! Puss WB svenne... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den? instämmer, riktigt skön rulle, såg på bio Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 jag har sett halva. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cardshark52 Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den? Yepp riktigt bra, intressant med ben affleck att han skrev,regisserade och hade huvudrollen. Längtar till nästa projekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den? Lite förutsägbar, men annars sjukt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 En bra film med Ben Affleck i? Måste vara den första sen Good Will Hunting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 15 Januari , 2011 Rapport Share Postad 15 Januari , 2011 Lite förutsägbar, men annars sjukt bra +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Tänkte tipsa om en film såhär på lördagskvällen... The Town, såg den igår o måste säga att den nog direkt kvalar in som en av favoritfilmerna någonsin. Tycker den hade det mesta och det är sällan jag varit så nöjd när eftertexterna börjar rulla. Någon mer som sett den? oO OBS semispoiler: tyckte den var som högst okej och med väldigt ytliga karaktärer. Visst Affleck var väl bättre än vanligt (säger inte så mycket) och snubben som spelade hans brorsa var schysst skådis men annars var det inte mycket som levererade. Ganska förutsägbart och inget vidare djup. Rätt så orealistiska/ologiska grejer också ex om man nu är misstänkt av fbi för rån, hur lyckas man planera/utföra det där sista rånet utklädda och med vapen osv. Känns som att fbi borde ha ganska duktig bevakning på en. Var väl en oke, lättsmält dussinfilm men affleck får jobba på knä ett bra tag för att få chans på oscar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoyleAxe Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 oO affleck får jobba på knä ett bra tag för att få chans på oscar. Lol! Håller med om att den inte direkt är Oscarsmaterial, helt ok film men inte mer. Gillar man enkla produktioner kan jag annars tipsa om feelgood-filmen cemetery junction som iaf jag tyckte var riktigt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
two_aces Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Lol! Håller med om att den inte direkt är Oscarsmaterial, helt ok film men inte mer. Gillar man enkla produktioner kan jag annars tipsa om feelgood-filmen cemetery junction som iaf jag tyckte var riktigt skön. Kändes lite väl mkt som en Heat-kopia. Jag satt i varje fall och tänkte på Heat hela filmen, och mot den filmen väger the Town ganska lätt. Lite synd, för annars är filmen ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Vill du bli en gladare, lugnare och mer harmonisk människa? Hitta 40 lediga minuter per dag, lägg dig i din soffa, slappna av och blunda. Sätt på detta: Några dagar i rad har jag börjat min dag såhär och det gör en jävla skillnad. Klassisk musik Rofl, såhär börjar man dagen till klassisk musik: Cyckla till skolan, ett mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 ho hoo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 The town var enligt mig ganska så precis som jag trodde att den var innan jag satte igång den. En stark 7 typ. Edit: Inte handlingmässigt utan mer att jag fick vad jag förväntade mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 På tal om film så kan jag reka 127 Hours. http://www.imdb.com/title/tt1542344/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 17 Januari , 2011 Rapport Share Postad 17 Januari , 2011 Aftonbladets löpsedel idag slår nog allt i sjukhet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts