Watoz Postad 2 Januari , 2010 Rapport Share Postad 2 Januari , 2010 De där med budgetering vore ju faktist jävligt smart. Jag bränner så löjligt mkt pengar, alldeles för mkt om man om man ser till hur mkt jag har. Så jag skall definitivt bli mindre slaskig 2010, de får bli ett av målen! Som tur är har jag inte den blekaste hur mkt jag har bränt i år, men vet med säkerhet att jag skulle få dödsångest om jag fick veta den exakta summan. En till grej som jag har sagt varje år men gång på gång misslyckas med är fylle/benso-skotta. De har hänt alldeles för många ggr och har jag verkligen NOLL hämningar när jag är dum nog och skottar med den skiten i mig. Skulle kunna tömma konto på konto, vilket typ har hänt en gång . Totalt har jag torskat mer deg på detta vis än vad min totala rulle är idag. Så man kan ju definitivt säga att de är min största lucka jag har inom poker . Men de är förhoppningsvis slut med den skiten nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Hur kan du vara sa skon Watte? Ps Hoppa pa ett plan ner till *** nu, gallar forovrigt alla i Kontoret, kalla de kick-off 2lax10 eller we Ds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 3 Januari , 2010 Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 Mal for 2010: Traffa en pf-legend ( X ) ( gretko, the one and only ) Runniiiiing guuud , nu kan ja do med ett leende pa lapparna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 3 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 3 Januari , 2010 - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hej dagboken! Sen sist har jag hunnit med att träffa storheter som Stevepanini och dödsfisken i bangkok. Var riktigt häftigt! Har nu tagit mig till New york, tog bara 30 timmar, vaknade upp kl 4 i morse dyngpigg och hungrig, fick ligga och vrida oss i två timmar innan frullen. Flyger till bahamas kl 16 idag där jag räknar med att få nöjet att träffa den store DanneSweden2k aka Conspiracy. Är riktigt jävla nervös såklart men hoppas att han är snäll. Mål för 2k10: Vinna pca samt träffa Dannesweden2k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Baaaaaah jag vill också åka till Bahamas i år. Men eftersom jag är gulare än en äcklig pch otrevlig sork så får jag vara hemma och "grinda" midstakes ist. Aja, ta och vinn pca lite snabbt nu och skynda dig hem till spelhuset, börjar sakna dig här hemma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 I miss u too darling Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sorkoas Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 eftersom jag är gulare än en äcklig pch otrevlig sork sjuk stab från ingenstans, ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 sjuk stab från ingenstans, ty. Mm den ska han ha cred för. Riktigt jävla brutal och ärlig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hahaha jag måste bara dela med mig av detta. Snackat med en tjej ett par ggr och hon har även vart här hemma men jag har inte gjort någonting med henne. Fick ett sms nu av en "polare" som jag visste dejtade den där tjejen lite, men nu visade sig de att de var tillsammans . Och han ville veta om jag gjort nånting när hon var här, jag svarade "Nej, när hon var här i lördags låg vi bara å snackade lite allmänt". Fick svar "VA? Var hon hos dig i lördags?" . Kan ju tillägga att tjejen är jääävligt het men verkligen inte den vassaste kniven i lådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Hahaha jag måste bara dela med mig av detta. Snackat med en tjej ett par ggr och hon har även vart här hemma men jag har inte gjort någonting med henne. Fick ett sms nu av en "polare" som jag visste dejtade den där tjejen lite, men nu visade sig de att de var tillsammans . Och han ville veta om jag gjort nånting när hon var här, jag svarade "Nej, när hon var här i lördags låg vi bara å snackade lite allmänt". Fick svar "VA? Var hon hos dig i lördags?" . Kan ju tillägga att tjejen är jääävligt het men verkligen inte den vassaste kniven i lådan. Haha watoz i kärleksdrama, najs Kul SMS det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staris Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 Kan ju tillägga att tjejen är jääävligt het men verkligen inte den vassaste kniven i lådan. Perfekt tjej med andra ord! WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 4 Januari , 2010 Rapport Share Postad 4 Januari , 2010 vart landar hon på hot/crazy-scale? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hej dagboken! Nu är jag på bahamas och ska representera kontoret på touren. Ska försöka byta till idag istället för dag1b i morgon. Gl heinz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Hahaha jag måste bara dela med mig av detta. Snackat med en tjej ett par ggr och hon har även vart här hemma men jag har inte gjort någonting med henne. Fick ett sms nu av en "polare" som jag visste dejtade den där tjejen lite, men nu visade sig de att de var tillsammans . Och han ville veta om jag gjort nånting när hon var här, jag svarade "Nej, när hon var här i lördags låg vi bara å snackade lite allmänt". Fick svar "VA? Var hon hos dig i lördags?" . Kan ju tillägga att tjejen är jääävligt het men verkligen inte den vassaste kniven i lådan. Måste väl ändå vara sisådär att ligga o prata med en tjej som inte är vassaste kniven i lådan. Kvalitet på diskussionerna omss. GL anyways... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 vart landar hon på hot/crazy-scale? Har ju som sagt inte knullat med henne (än), men en polare som legat henne säger att hon är sjukt vild och galen i sängen iaf. Passar mig perfekt mao! Måste väl ändå vara sisådär att ligga o prata med en tjej som inte är vassaste kniven i lådan. Kvalitet på diskussionerna omss. GL anyways... Nej men de var väl inte direkt vad jag hade planerat, trodde hon var sugen på nå annat om hon kommer hem till mig lite halvfull mitt i natten. Men de var iofs ganska roligt att ligga och snacka med en sådär sötblåst brud ändå. Typ lite Carolina Gynnig över henne. Men jag tyckte så sjukt synd om hennes stackars "pojkvän", så i sann gentlemanna anda så sa jag åt honom att jag skulle hålla mig borta från henne. Dock är de ju alltid hon som hör av sig, men ska väl hålla mig i skinnet när jag ser henne ute iaf . De där förhållandet kommer inte bli långvarigt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 5 Januari , 2010 Rapport Share Postad 5 Januari , 2010 Måste väl ändå vara sisådär att ligga o prata med en tjej som inte är vassaste kniven i lådan. Kvalitet på diskussionerna omss. GL anyways... Du verkar glömma bort: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Idag floppade jag 4tal mot ebi! edit: beat hade ingen hh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Idag floppade jag 4tal mot ebi! edit: beat hade ingen hh Ska krävas en Jimpa för att dra ut Ebi. Edit, du höll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Ska krävas en Jimpa för att dra ut Ebi. Edit, du höll? lol ...episikt batel mellan turgudarna n'r dom best'mde vem som skulle vinna den handen. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 lol ...episikt batel mellan turgudarna n'r dom best'mde vem som skulle vinna den handen. =) den finaste var ju när de hade AA och JJ, en annan hade AJ men båda lyckades hitta sina set trots detta bara i skåne:roll: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 Du verkar glömma bort: enda bra från den där serien watoz, hur vet du inte vilka dina polare e ihop med? e han bara bekant eller? han har ju ditt nummer så ni borde va rätt tajt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 Januari , 2010 Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 enda bra från den där serien watoz, hur vet du inte vilka dina polare e ihop med? e han bara bekant eller? han har ju ditt nummer så ni borde va rätt tajt Obv inte min polare utan bara nån jag hejar på när jag ser honom i princip. Och jag antar att han testade på något liknade eniro lr kanske tom hörde med nån av mina polare om nummret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 6 Januari , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2010 http://www.i-am-bored.com/bored_link.cfm?link_id=46091 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts