Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hej,

 

ska spela idag. hemma hos en kompis vid namn ollon. satsar på ett 8h+ pass. ni fattar.

året har börjat even för mig hittils.. dock bara spelat två sessioner.

 

är sugen på GC som fan , men vet inte om jag klarar av att åka iväg å festa å leva misär nå mer än på ett tag.. men som jag sa tidigare, om nån av mina kumpaner watoz lr korv åker så blir ja med till 100 prolle. så watoz får ta å bestämma sig. tänk alla snygga brudar du kmr ligga där med din monsterpitt watox.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För de första har jag en liten balle :( Och för de andra får jag aldrig ligga iaf. Och för de tredje hoppar jag gc. Jag måste verkligen rycka upp mig och detoxa och inte dra iväg å kröka sönder min redan sargade kropp. Så jag funderar på att dra iväg själv nånstans och bara tokchilla. Aldrig rest själv och skulle verkligen vilja prova på de. Så ni ensam-resare där ute, ge mig lite tips osv. Har gått i dessa tankar många ggr förut men de har lixom aldrig blivit av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska krävas en Jimpa för att dra ut Ebi.

 

Edit, du höll?

 

Stod! 8-) Blev dock inte heinze :(

 

lol ...episikt batel mellan turgudarna n'r dom best'mde vem som skulle vinna den handen. =)

 

Nu är det klargjort iaf

 

den finaste var ju när de hade AA och JJ, en annan hade AJ men båda lyckades hitta sina set trots detta :mrgreen: bara i skåne:roll:

 

Pöh!

 

 

Kungligt =D Men vad är det för jävla lista? Vad finns det för vinning att skriva ut allt det? Samt att spara på skiten.

 

 

 

Spelade några händer mot ebi idag igen, fick inget 4tal :S :S :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Drömde att jag kom till en middag på GC och jag fick äran att sitta mellan watoz och emop1. jello var där också. han var med joh@n som tydligen var en riktig legen på pf, kallades även snabelsnabel.

 

Såg ut att bli riktigt epic så det är nog bara att packa väskorna :/

 

edit: ivar och jimpa var med och körde givar på middagen om enorma summor. det var någon form av ölspel med insats igång men insatsen räckte obv inte för skåningarna. dom drog ett kort, ivar hade vinst på klädda och jimmy resten. jimmy slänger upp en 7a och ivar ler lite och säger "fan va nära".

 

gretko var fotograf också :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, Rooney som röstat in nyaste tillskottet måntro? 8-)

 

Smällde in den igår när jag satt och misärgrindade en superfisk på ett bord två timmar. Hur svårt kan det va liksom?

 

För övrigt tiltade jag sönder och drog trots att han hade deg kvar. HU var nog inte min grej ändå..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken!

 

Ett tag sen jag skrev. Anledningen är att jag känner mig tvingad att skriva resultat och jag var rädd för jinxen men efter en sjuk start följt av några småsegare dagar så är jag inte rädd för J Jinxén längre. Har grindat på som fan med över 15k händer än så länge och det känns som att mitt månadsrekord på 31k händer ligger i farozonen att bli slaget sas..

 

Angående GC så tror jag emop ångrar sig ändå och hänger på, samma med Watte.(Du kan ju ta det lugnt på GC också) Stålet har ju varit lite småsugen i skymundan så vi får hoppas att han och Primören lr nåt hakar på. Sen så är ea_0707 sugen så det är inte helt omöjligt att det blir ett hyfsat gäng ändå.

 

och +1 på Meta osv, jag och Puni är defintivt favoriter i turneringen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej dagboken, igår bustade jag ur pca main. Jag satt med två yxor och den andra killen hade ett ess och en dam. Vi rensade upp det före floppen så att säga. Satsade allt redan innan första tre korten :S

 

Tyvärr kom både damer och ess på såväl flop som turn och river.

 

Sen drack vi massa bahama mamas. Det smakade gott!

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...