Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

Hej alla grinders!

 

Tänkte dra ner till Christmas poker week i mellandagarna. Har planerat att spela main sålänge jag kan sälja av %. Inköpet är 20000+900 och jag har tänkt sälja 10%-andelar för 2500:-/st. Kontakta mig via PM om ni är intresserade.

 

Glödhet efter MCOP-vinsten så jag räknar med en framskjuten placering :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Många sökte, få blev utvalda. Egentligen var det ett rätt självklart val när det kommer till kritan. TheOfficeSE eller FjortisDisco håller ju fan inte måttet liksom.

 

Vill i alla fall passa på och välkomna Ludvikadelen till vår fina gemenskap. Ludvikakontoret kommer att stå för det spelteoretiska här i dagboken, då vi andra inte riktigt håller måttet.

 

De som basar över ludvikadelen är :

Korven

EmopEtt

Watoz

Välkomna!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle vilja passa på att framföra ett tack härifrån Ludvika. Idag vankas de barkfylla även i dalarna. Men om några dagar när man är återställd så kommer jag att släppa del 1 i "Watoz GTO-skola". Håll till godo.

 

Ha en fortsatt trevlig jul kära vänner och bekanta!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Då jag extraknäcker som emop1(ett)ssssssss sekreterare blev jag ombedd att skriva en kort men utförlig presentation.

 

Hej

 

Det är jag som är emop1, jag gillar flopar turns och rivers men inte showdowns. Mitt mål med livet är att ta över pf.nu med mina kumpaner samt att börja jobba som lokförare och simlärare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...