Supertequila Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Jag tar halva priset emop1 tar, pma. Citera
Watoz Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Idag trodde jag att min dröm skulle bli sann. Att få spela HU mot en världsmästare. MEN så vart icke fallet då nämde person slog ut mig på fjärde plats. Inga problem att klonka river där inte, är man världsmästare så är man. De var dessutom ett omaha-event så de var bra uppladdning inför tisdag då de blir löjligt mkt all-kron på CC. De var självklart Moneymaker jag pratar om. Nu är de bara två tråkiga tours kvar. Men har en hel del prollar i en som går riktigt fint i 750kn iaf. Citera
Elitloppet Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Suger gratis. Behöver få in en fot i dörren sas. bakdörren? Citera
-PK- Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Sådärja, då är man med i VM tipset! Kan vara de lättaste pengarna på länge.. Citera
GG Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Fiskförklarad och wayne gretzky-förklarad PS! Produktiv som fan idag, städat lite hemma och börjat packa. Eller bara packat ner den viktigaste grejen dvs. Alla fattar Citera
KungKroon Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 När jag spelar poker brukar jag alltid dricka päronsaft. Då har man alltid Pair! hahahahahahaha Sen måste jag pissa. Då går jag till toaletten och får FLUSH!!! HAHAHAHAHAHA Citera
starsonmars Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 När jag och min flickvän spelar poker får vi alltid ett par. När vi spelar med våra vänner brukar det bli två par. Mina trillingar får ofta triss. När jag brukar spela poker på min stege blir det många straights. När jag grindar i min målarburk blir det en del flush. Ofta när det grindas hemma hos mig så får vi kåk. När jag brukar grinda på stegen och spilla ut målarfärgen på den så får jag ibland färgstege. Osv. Hehehehehehe Citera
Elitloppet Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Hur fan går speedwayen puni? tell me what u want to know Citera
Watoz Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Tips på bra restaurang i Sthlm fort som fan skulle uppskattas. Allt utom sushi. Shoooooooot Edit: De blev Restaurang Smak 21.00 så alla inblandade vet. Citera
HarryPkr Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Tips på bra restaurang i Sthlm fort som fan skulle uppskattas. Allt utom sushi. Shoooooooot Edit: De blev Restaurang Smak 21.00 så alla inblandade vet. F12, deras bakficka, vad den nu hette... Citera
ea_0707 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Maj Netscape €44,4k 85k SEK Live €5,3k Kontentan är att jag måste jobba på mitt pokerface. Citera
iamivar Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Hihi, jag vinner över scamekan! 24k händer, plus på prima och minus på ongame, std. totalt drygt 500 svenska tegelstenar, trots katastrofal start. mkt nöjd! Citera
Recommended Posts