Rooney Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Blir helt mållös när jag läser det watox skrivit ;S Vad fan är det frågan om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Turneringsformen verkar vara helt ok nu inför sm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Så extremt mega sjukt, när lokal kändisen Jackie ferm är ute i stan. Glider in sent på dansgolvet med sina polare. Kör plogen genom hela golvet, hon ska fram, hon är ju känd. Har världens mest utmanande urringning tillsammans med kristianstads kortaste kjol på sig. Hon bara köööör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoyleAxe Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 urmy = raking_ eller ett jättesammanträffande mtp avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Idag blev det ett pass med sumpasskärpet på. Satt nyss HU i två st turrar ;S men kom tvåa i den ena och leder den andra stort. Paus i den nu. Cashgamesen har gått bra också så är garanterad minst ett 40k-plus idag Life is så jävla goot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Tack för sympatierna tottyville! Som jag skrev tidigare skall jag försöka uppdatera så gott jag kan för dom nyfikna, Idag har de finalbordats till höger och vänster, och herr gretko dundrar på även på cg så de dånar i hela spelhuset. Lite småsjukt att vi har väl kört ~20 tours var jag, emop och gretko. gretko satt precis hu i två samtidigt nu men kom tyvärr tvåa i den ena, den andra ser han dock ut att gå mot vinst. Lite sjukt att vi bytt preocent alla tre i ALLA tours utom denna då bara jag å gretko bytte lite extra. Att %-otura på emops vis sas. De är inte svårt att heta gretko de senaste dagarna. Fcking KUUUUNG :h: :h: Edit: Såg visst att grekkan hade skrivit innan. Edit2: Och där vann han turren!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Tja grabbar, vunnit runt 90k usd på tre dagar Att slipa till månaden osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Tja grabbar, vunnit runt 90k usd på tre dagar Att slipa till månaden osv! får be att gratulera! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 snyggt spelmissbrukshuset! edit; lät ju lite fel det där, nöjer mig kort och gott med missbrukshuset! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Grattis!, synd att du att du bara vann en Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Vad hände med 13millijohners badbeaten G? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuchYa Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Grattis!, synd att du att du bara vann en Skulle vilja säga att det var ganska så dåligt, går att göra det mycket bättre, jobba hårdare osv. !Observera ironin! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Miami Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 snyggt spelmissbrukshuset! edit; lät ju lite fel det där, nöjer mig kort och gott med missbrukshuset! haha finediten där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 urmy = raking_ eller ett jättesammanträffande mtp avatar? Hehe naj, vann ingen superstor turre men dealade till mig 19k dolls i en ftp turre för en andraplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Hehe naj, vann ingen superstor turre men dealade till mig 19k dolls i en ftp turre för en andraplats. Herrejävlar vilken superstor turre. Stort grattis osv! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Söndag idag. Kroon fattar P.S. Hotellgrind D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Söndag idag, hittar in sumpas skärp :S:S Fakeedit, hade det redan på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ea_0707 Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Söndag idag, hittar in sumpas skärp :S:S Fakeedit, hade det redan på mig Kollade senaste bluefirepoker filmen av galfond igår, plo5k. Dyker gretko upp Grattis! Han trodde att gejmet formats runt dig HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 haha finediten där! Vad stod de? Kollade senaste bluefirepoker filmen av galfond igår, plo5k. Dyker gretko upp Grattis! Han trodde att gejmet formats runt dig HAHA Hahahahahah, hoppas verkligen detta stämmer. Och sist men inte minst, grattis kuuuuuuung kuuung kung-urmy! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Guld, tuffaste regsen boobysmiles osv. Fränt att han knappt kan reglerna och är tuffaste regen Mvh Softspot-korven Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Jävla nice, skämde inte ut mig en enda gång under videon! SÅJA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 En av de sjukare bordlineupsen någonsin i Party highroller just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 30 Maj , 2010 Rapport Share Postad 30 Maj , 2010 Insåg precis att jag inte kört med skärpet idag. Resultatet är en cash på 300 dollar och bust i allt utom en endollarsfreeze. Gött att skärpet fått vila inför sm iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 31 Maj , 2010 Rapport Share Postad 31 Maj , 2010 det går bra nu. slagit världsrekord i 20e placeringar på en månad iaf.. alltid något! suger gärna kuk för pengar.. pma Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts