Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

:evil:

 

Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 653319

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

BTN: $101.50

SB: $103.37

Hero (BB): $198.27

UTG: $126.80

CO: $153.76

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is BB with K :spade: Q :diamond:

UTG raises to $3, 1 fold, BTN calls $3, 1 fold, Hero raises to $14, UTG calls $11, BTN calls $11

 

Flop: ($42.50) 3 :diamond: 2 :club: Q :heart:(3 players)

Hero checks, UTG bets $27.00, BTN folds, Hero calls $27

 

Turn: ($96.50) 5 :spade:(2 players)

Hero checks, UTG bets $35.00, Hero raises to $157.27, UTG calls $50.80 all in

 

River: ($268.10) 7 :heart:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $268.10

Hero shows K :spade: Q :diamond:

UTG shows 5 :club: 5 :diamond:

UTG wins $265.10

(Rake: $-68.47)

 

Skönt att se att man inte är ensam, ul :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk köpa egen bil till sommaren då jag bor lite avlägset (minst 10min körtid med bil om ngt händer) och kommer verklige behöva en bil så man slipper stämma av och planera med morsan/farsan hela tiden om man kan låna deras bilar. Om en polare frågar om man ska lira lite fotboll med grabbarna så är man inte sugen på att ta moppen 1mil direkt :roll:

 

Har kollat runt lite men vet inte riktigt vilken jag ska köpa.

Har tänkt mig prisklassen 20,000-75,000 typ, gärna en modell som inte behöver reparation varannan månad heller. Bilen måste säljas hyffsat nära västkusten där jag bor. 30-40 mil är väl maxavstånd om det är en riktigt nice bil :-)

 

Länka gärna massa blocket-annonser och vilken bil ni tycker är bäst som 1a bil. Kommer obv inte köpa något vrålåk då man inte har råd men heller inte en gammal skrutten volvo 240

 

edit: s40 och s60 ser ut att vara bra bil i rätt prisklass, någon som vill tycka till om dem är bra/dåliga?

 

edit2: http://www.blocket.se/halland/Volvo_s40_t4_26819080.htm?ca=20&w=2

 

Hittade en fin bil där försäljaren bor väldigt nära, är det bra pris eller kan man hitta billigare och bättre?

 

Har själv en S40 T4, rolig att köra, håller bra, och Fas2 har inte alla barnsjukdomar fas1:an hade. (Jag har en 98a, peppar peppar men den har hållt bra! Hårt körd är den också) Bra köp skulle jag säga!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag tittar in här då och då får jag alltid spewkänsla:-) Du verkar vilja ha in pengarna fortast möjligt. Jag jobbar själv på att verkligen försöka (gör sanslöst korkade grejer ibland men är på rätt väg) tänka poker varje hand. Så lätt att att gå autopilot och förälska sig i sin hand när FI aldrig får in det sämre osv.

 

Gl ivfs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...