Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bra text musen. håller med. jag tycker själv att det är mer utvecklande och tror att det på sikt ger mycket mer att spela färre bord och hålla fokus på spelet och vad som händer på borden. Man har då även mer tid att hitta tendenser i sina motspelares spelstil och kan skriva notes utan att blir totaltiltad. =)

 

Jag har inte så mycket stats uppe på HUDen men jag brukar ju kolla genom att hålla muspilen över statsen för att få djupare statestik på spelarna. men något jag använder en del utöver de du använder är väl squeeze och raise 1st från sb, även raise % beroende på positioner är något jag kollar på en del, för att avgöra vilken range de kan tänkas hålla på. men jag tycker ärligt att notes är viktigare än stats.

 

gl vid borden

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svårt att vara musen ibland

 

Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 627510

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

Hero (SB): $110.70

BB: $25.00

UTG: $166.01

MP: $19.97

CO: $134.55

BTN: $100.00

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is SB with A :spade: A :club:

3 folds, BTN raises to $2.87, Hero raises to $9.61, 1 fold, BTN calls $6.74

 

Flop: ($20.22) 6 :heart: 9 :club: T :spade:(2 players)

Hero bets $14.00, BTN raises to $37, Hero raises to $101.09, BTN calls $53.39 all in

 

Turn: ($201.00) 2 :heart:(2 players - 1 is all in)

 

River: ($201.00) A :heart:(2 players - 1 is all in)

 

Final Pot: $201.00

Hero shows A :spade: A :club:

BTN shows 9 :diamond: 9 :heart:

Hero wins $187.30

(Rake: $3.00)

 

Vad ska du göra liksom? Det ska ju in

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:Qh::Qs: Ganska standard, härlig bräda att forstätta på :)

 

:9c::Jc: Tänkte först att du borde raisat flopp men såg sen att det inte alls hade vart bra :P Så bra spelat :) vann du?

 

:Ad::Ks: Gillar overpushen istället för att betta 2/3 pot, bra spel

 

:Ac::Qc: Hade den vart offsuit hade jag nog 4bettat, 4bettar gärna denna också om FI inte foldar tillräcklig mycket till 4bets när han 3bettar så mkt. Tror du att FI foldar typ 88 till din shove? annars floatar jag nog gärna denna, dels för att du har showdownvalue och för att se om han stänger ner. Är även väldigt soft när det kommer A/Q som han troligtvis barrelar.

 

:Qs::Th: Synar nog hellre floppen än raisa för att hålla ner potten, när han raisar till 45$ måste du väl ändå ställa in ? Så att han inte stänger ner ett färgdrag till exempel när turn blankar. Gissar på att han hade :Js::Qs::D:D

 

:As::Js: Tror nog jag shippar turn här innan brädan dödar mitt värde

 

:Kc::Jc: Denna gillar jag inte, brädan är alldeles för dragig så det kommer nog leda till några tunna syner från hans sida, ska du göra detta bör du antingen ha en made han eller ett bra drag imo, inte en dubbelgutter med overs.

 

:Td::Jd: Denna är lite klurig, när jag kollar på den vill jag tro att jag checkar turn men jag är inte säker, känns som det rätta för att det blir så jävla obekvämt om han raisar och att du kan plocka upp lite bets från missade drag osv på rivver, checkar han rivver så valuebettar du honom bara.

 

Langa resultat på alla händer:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...