Gå till innehåll

Teh_MoUsE -


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kollade igenom alla händer du postat innan, de flesta känns väl ganska standard, även om några är lite marginella och fold hade väl funkat också.

 

Funderade dock på de 3bettade potterna då du väljer C/R AI mot CB i 3bettad pott. Jag gillar att slå om väldigt smått med hela min range där, folk blir ofta paranoida o pushar marginellt skit mot en då de tror man har fold equity. Men nu gjorde iof FI hyffsat stora CB, gäller ännu mer mot folk som bettar typ halvpott, säg 12, då tycker jag man kan slå om till säg 32 och då har drygt 50 bakom som man kanske foldar 1 på 10 eller ngt sånt, när du slår om med händer helt utan EQ då du tror FI är tom. Ser folk dig göra dessa raisarna o folda ibland så kmr du(jag får iaf) få en massa a högt samt händer som foldar mot din push, typ hålpipor o liknande, att försöka semibluffa dig, vilket borde vara väldigt bra för din range om du inte gör det med air alltförofta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
31k händer och 23bi backish, börjar ju undra om man är vinnande eller inte :-P

 

Ok, tråkigt att höra!

Men du nämnde tidigare att du inte haft ngn backmånad tidigare, kommer väl tyvärr förr eller senare för de flesta.

 

Om du tvekar ang ditt spel kanske du kan pröva anlita ngn coach som ser över det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...