Teh_MoUsE Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 blubb blubb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 gl musen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OMGDanGlimne Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 gl hf Mr.Mouse Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nudie Postad 2 November , 2009 Rapport Share Postad 2 November , 2009 gl med pokern! Blir skoj o se hur du betar på la liga. Kör själv mycket där och också där det gått bäst för mig( minst dåligt kanske man ska säga8-) ). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 gl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
scoob Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 phat GL mr mouse! keep it mus-tight ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 gl gl! DÅ jag endast bryr mig om bettingen måste jag passa på att tipsa om en 50% la liga match ikväll (Atletico spelar ju faktistk där) Tror de kommer bli mosade av Chelsea ikväll!! Ja du vet säkert varför och alla argument finns i dagboken! Gl som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CRD Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Kommer följas! GLHF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 glgl =) och sprutan gick bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Roob Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Ty boys Ska snart iväg och ta spruuuuta. Jag hatar sprutor och blir alltid svimmfärdig när jag tar dem. De har jag fått från Pappa som är likadan. -------------------- Spel 1 Atl. Madrid - Chelsea Chelsea 1.85 Insats: €100 Odds: 1,85 * Ryggar starlight här med 10% av rullen. Vilken är de mesta jag får betta. Ryggar musen =) 200 sek för min del ~5% av min roll >,< Hejja dig nu och chelski Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Jag kommer även ha en liten bettingrulle som jag kommer ENDAST spela La liga matcher på. Eftersom de är den liga som gått bäst när jag bettat i min andra dagbok. Dessutom känner jag själv att jag har bra koll på den ligan. Spel 1 Atl. Madrid - Chelsea Chelsea 1.85 Insats: €100 Odds: 1,85 hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 3 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 November , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Ty boys Ska snart iväg och ta spruuuuta. Jag hatar sprutor och blir alltid svimmfärdig när jag tar dem. De har jag fått från Pappa som är likadan. -------------------- Spel 1 Atl. Madrid - Chelsea Chelsea 1.85 Insats: €100 Odds: 1,85 * Ryggar starlight här med 10% av rullen. Vilken är de mesta jag får betta. Idiotsäkert! Nu fortställer vi håva in pengar från odds-sättarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myt4z Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Felet verker ligga i HM. Auto Import-funktionen verkar ha hängt sig. Jag kan inte trycka på att den ska börja autoimportera. Så den verkar vara igång. Men inga händer importeras, när jag trycker på "Stop import" så står den kvar på "Stopping..." hela tiden och inget händer. Någon som vet vad felet är? Du har bockat för i options i klienten vart HHna ska sparas osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fonzie Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Felet verker ligga i HM. Auto Import-funktionen verkar ha hängt sig. Jag kan inte trycka på att den ska börja autoimportera. Så den verkar vara igång. Men inga händer importeras, när jag trycker på "Stop import" så står den kvar på "Stopping..." hela tiden och inget händer. Någon som vet vad felet är? Running as adminstrator måste client vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sankento Postad 3 November , 2009 Rapport Share Postad 3 November , 2009 Ser inte ljust ut i halvtid Och ser inte ljusare ut nu direkt. Fan vad dåligt det spelar... visst kan de vända detta men är riktigt besviken på deras agerande so far... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts