Gå till innehåll

Vad gör ni med era pengar?


jnxjnxy

Recommended Posts

  • Svars 178
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Köpte mig en dator för 23k eller något, inkl två skärmar då. Och då hade jag en bankrulle på 60k totalt, hehe. Enda andra jag kan komma och tänka på är väl att jag ibland impulsköper framförallt spel och nördar mig och att jag inte bryr mig det minsta om vilken affär jag handlar i. I övrigt försöker jag snåla.

 

Pizzor för strax under 400 pix stycket via aptit.se.

 

Måste testa detta nån dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopte en ny bur till min fullblodshamster. Lat den malas i glittriga farger for att framhava prinsen i honom. Nu ar han gladare an nagonsin, och en glad hamster ar en lycklig hamster och en lycklig hamster ger mig en inre tillfredstallelse som inget annat jag tidigare upplevt.

 

Ma du leva for evigt prins Soulja boy (min hamster).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kopte en ny bur till min fullblodshamster. Lat den malas i glittriga farger for att framhava prinsen i honom. Nu ar han gladare an nagonsin, och en glad hamster ar en lycklig hamster och en lycklig hamster ger mig en inre tillfredstallelse som inget annat jag tidigare upplevt.

 

Ma du leva for evigt prins Soulja boy (min hamster).

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

....men kan ju relatera då min katt bara käkar royal canin, leverpastej, tonfisk och OLW ostbågar från ICA Luthagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...