Gå till innehåll

Vad gör ni med era pengar?


jnxjnxy

Recommended Posts

  • Svars 178
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag skilde mig, skaffade en lite dyr lägenhet (hyresrätt), köpte en bil (billig 28k), helt nya möbler osv till lägenheten, ny miniPC, ny 24" monitor, ny TV/hemmabio/Bluray... nästa sommar tänkte jag göra en ögonoperation, så att man slipper ha glasögon.

 

En hel del pengar har jag spenderat på min dotter. Det är hon värd! :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får säga att det var du calle, knappast det värsta du har gjort i den genren.

 

den repliken var oväntad...:P Njae var faktiskt inte jag, en pokerkollega ifrån sthlm dock...ja jag har slösat pengar på mkt dumt, rätt ångerfylld och knappast stolt över det. Men alla får väl storhetsvansinne-perioder nångång i livet om man kommer åt en del pengar vid en viss tidpunkt, spec om man är ung & dum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

riktig obaLLER tråd, vet ju flera som gjort rätt sjuka grejer, kom igen skryt lite nu, glöm att vi är i sverige. kul att höra om hur folk kastar pengar omkring sig. kan dra en för att sätta ribban.

 

det är schtek att spontant flyga till new york för att träffa en vän. istället för att packa och släpa bagage hela vägen till amerikat så ringer du din assistent. du ber henne åka hem till dig - packa ned hela din garderob i x antal resväskor, pröjsar hennes biljett till new york, och möter där upp med henne för att få tillgång till dina favoritkläder inför ditt viktiga möte. true story.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...