riggtherigg Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Kokain, men bara på lördagar för att belöna sig själv. Citera
JoeFalk Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Köpa 70kvm på Karlbergsvägen kontant. Citera
sexyterran Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 unnar mej vadsomhelst, särskilt datorutrustning eftersom det går under kategorin pokerrelaterat. resten sparas eller lämnas i rullen så man kan spela högre. Citera
Vlade_Divac Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Jag vann 15 000 kr i början på min pokerkarriär i en turnering, gick ut på krogen firade, slösade 3000kr ungefär...kom hem skitfull och spelade bort 20 000 kr samma kväll. Citera
Shahin86 Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Brämhults apelsinjuice lät smarrigast so far. Gör jag med (= Citera
Snygglenn Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 klocka för 48k, standard? w00t, du lirar väl 1/2 på svs? Citera
Liza Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 Åkt till New York ett par gånger med tomma resväskor och shoppat dem fulla. Citera
K_MaN Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 hookers'n'blow Dags att casha ut o ringa dig då Citera
Neuen Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 casha av toplånet på huset.. nu jobbar jag på bottenlånet.. lite mera jobb på den dock.. Citera
Bodinarn Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 mest en massa onödigt skit, inget vidare baller. Skulle ta en taxi från sthlm till lkpg för att träffa en tjej på fyllan en gång, fick dock kalla fötter efter typ 4mil och vände. Rock n roll.. Citera
Jennez Postad 1 November , 2009 Rapport Postad 1 November , 2009 mest en massa onödigt skit, inget vidare baller. Skulle ta en taxi från sthlm till lkpg för att träffa en tjej på fyllan en gång, fick dock kalla fötter efter typ 4mil och vände. Rock n roll.. Sjukt strongt att uppbåda tillräckligt med ånger för att vända efter fyra mil på fyllan. Cred för det iaf! Citera
Scaniac Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 trimma en Volvo 244 så jag drar alla jävla äckliga bmws Citera
carl_nica Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 En klocka för 49 tkr, en för 87 tkr, en tv för 50 tkr, en lägenhet och diverse dyra resor och hotellvistelser. Citera
RaMz Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 jag köpte en diamantring i vegas när jag va 19, det var riktigt balla! Citera
Emilio Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 slösar på saker varje dag utan att tänka på kostnaderna, något jag aldrig hade gjort utan pokern eftersom jag är genetiskt snål. allt jag har och äger kommer i princip från pokerpengar.. mina snåla instinkter har fått sig en törn de senaste åren. Citera
Slasktratt Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 slösar på saker varje dag utan att tänka på kostnaderna, något jag aldrig hade gjort utan pokern eftersom jag är genetiskt snål. allt jag har och äger kommer i princip från pokerpengar.. mina snåla instinkter har fått sig en törn de senaste åren. Låter precis som mig. Inte för att jag strör pengar omkring mig okontrollerat nu men jag kan lägga väldigt mkt pengar på t.ex. en middag utan att fundera på det. Något som var helt omöjligt för 5 år sedan. Citera
John_teh_Donk Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Jag vann 15 000 kr i början på min pokerkarriär i en turnering, gick ut på krogen firade, slösade 3000kr ungefär...kom hem skitfull och spelade bort 20 000 kr samma kväll. lol, den var nog bäst hittills Citera
Jennez Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Byxor för 5 lax. Pics or it didn't happen! Citera
Recommended Posts