HSvensson Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Kanske är bara jag, men tycker denna säsong känns lite sämre på ngt sätt jämfört med de tidigare säsongerna. Lite som rocky 5 typ. Både Daniel och Gus lirar ju sjukt mycket tightare än i tidigare säsonger. Antonio sitter ju bara och spelar ingenting, bara för att få tv-tid eller nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 "Min slowplay misslyckades och jag vägrar visa handen som jag spelade dåligt utan att få bra betalt" Ja men då så EDIT: ...och hoppas inte den kommer med i programmet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 23 Februari , 2010 Rapport Share Postad 23 Februari , 2010 Problemet är ju inte att han inte värdebettar, problemet är att han aldrig skjuter bluff på river där vilket gör det lätt för Ivey. 100% i hans bettingrange är värdebetshänder och resten checkas ner. Av samma anledning har PH svårt att få betalt med sina fina händer, han skjuter aldrig tom förutom ytterst få händer pre och några c-bets. Så du menar att han aldrig hade bluffat om river skulle ha varit något annat än klöver, 4a eller Ess? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 24 Februari , 2010 Rapport Share Postad 24 Februari , 2010 I övrigt håller jag med dig helt, det är förlite nakna tanter i programmet. Även om jag faktiskt, till skillnad från den obetingat obstinata genomsnittsapan, faktiskt går i gång lite på Kara. Hon verkar snäll. +1 på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 25 Februari , 2010 Rapport Share Postad 25 Februari , 2010 "Min slowplay misslyckades och jag vägrar visa handen som jag spelade dåligt utan att få bra betalt" Är det inte mer att han missat två gator-värde genom misslyckad slowplay och det känns jobbigt så enda sättet att få mer än en bet är att överbetta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 AJ Benza är tillbaka!! http://www.pokertube.com/my-pokerface?movie=13278 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 AJ Benza är tillbaka!! http://www.pokertube.com/my-pokerface?movie=13278 förra veckans nyheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 förra veckans nyheter. Jaså? Videon är ju upplagd idag och jag har inte sett någon annan lägga upp den i denna tråden iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 lol, sett 2 min, har dom lagt på hans röst från tidigare säsonger? Det blir faktiskt bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Jaså? Videon är ju upplagd idag och jag har inte sett någon annan lägga upp den i denna tråden iaf. Han som gjort videon la upp den på youtube för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 27 Februari , 2010 Rapport Share Postad 27 Februari , 2010 Haha riktigt bra. "mmhmmm" "hahaha, hahaha, hahaha" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lemiux Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Vem är AJ benza? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Han som gjort videon la upp den på youtube för ett tag sen. men lol, gå och lägg dig sopa. Sjukt mkt bättre med AJ lite tråkigt när han drar skämten själv, kan ju omöjligt bli samma känsla vid inspelningen om han inte har någon att bolla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Tycker det är mer stelt nu än tidigare säsonger och "Welcome back to High Stakes Poker" sägs inte med lika mycket pondus som när Mr Benza var med i gemet. Sen att Kara Scott är sjukt het och den där brittiska accenten (kan man säga så på svenska) gör ju inte saken sämre... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 men lol, gå och lägg dig sopa. Sjukt mkt bättre med AJ lite tråkigt när han drar skämten själv, kan ju omöjligt bli samma känsla vid inspelningen om han inte har någon att bolla med. va snackar du om, det var gamla nyheter. Vad kommer härnäst?. Moneymaker vinner main event? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wyyyxz Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Jag vet inte om jag får lägga upp dem här. För jag såg att de har legat uppe på youtube i hela fyra dagar nu men här är iaf två klipp till. http://www.pokertube.com/free-poker-videos?movie=13283&title=AJ_Benza_s_revenge http://www.pokertube.com/my-pokerface?movie=13282 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 va snackar du om, det var gamla nyheter. Vad kommer härnäst?. Moneymaker vinner main event? Du fattar att det var en redigerad version han länkade till? Jag blir bara så trött på folk som skriker old bara för att de själva sett klippet nån annanstans. Klippet kan dessutom omöjligen vara äldre än 2 veckor. Är det prestige du vill åt eller vad är meningen med att kommentera att det är gamla nyheter för dig? Förövrigt verkar ju ingen annan här sett klippet så det är främsta anledningen till att jag tycker du ska gå och lägga dig. sry 4 ot sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donkeyboy Postad 28 Februari , 2010 Rapport Share Postad 28 Februari , 2010 Du fattar att det var en redigerad version han länkade till? Jag blir bara så trött på folk som skriker old bara för att de själva sett klippet nån annanstans. Klippet kan dessutom omöjligen vara äldre än 2 veckor. Är det prestige du vill åt eller vad är meningen med att kommentera att det är gamla nyheter för dig? Förövrigt verkar ju ingen annan här sett klippet så det är främsta anledningen till att jag tycker du ska gå och lägga dig. sry 4 ot sas +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
yomtvraps Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 3 första avsnitten har då sugit pung, tightare än en nunnas mutta spelar dom ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 3 första avsnitten har då sugit pung, tightare än en nunnas mutta spelar dom ju. Då kan vi omöjligt ha sett samma program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 3 första avsnitten har då sugit pung, tightare än en nunnas mutta spelar dom ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
backgammon1 Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 I bring you love...chop it up Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Han Negreanu har han nått A-Game? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Han Esfandiari spelar han nån hand? Ut med han och in med Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 1 Mars , 2010 Rapport Share Postad 1 Mars , 2010 Vet inte om jag klarar av att kolla mer på hsp, blir så tiltad på hur Gus håller på med markerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts