Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Trillske briljerar ännu en gång...

Det är skoj när bra spelare tar ner mig på jorden (de brukar dock rätt sällan öppna munnen), och det är skoj när riktigt dåliga försöker göra det. Du är dock inte ett dugg horibel men en nivå under mig. Hur skoj är det?

Kanske var bättre för dig än det var för mig?

Sen är jag sjukt tiltad över att megakillah skrev något roligt.

?
Jag vet, det är coolare att skriva "snap".

Vidhåller att detta är ev0 i mina ögon. Fold är exploativt som satan i helvette, syn är antagligen ev- i ett vakuum, och vi kan bolla det hur länge som helst.

Postad
Det är skoj när bra spelare tar ner mig på jorden (de brukar dock rätt sällan öppna munnen), och det är skoj när riktigt dåliga försöker göra det. Du är dock inte ett dugg horibel men en nivå under mig. Hur skoj är det?

Kanske var bättre för dig än det var för mig?

Hehe, det är roligt att du börjar prata om vilka nivåer folk spelar på för att jämföra ens skicklighet. Visst har det ett samband men tro inte att du är bättre än alla på en nivå under dig Trillske.

Sen så tycker jag inte heller att du spelar dåligt alls (vilket jag heller inte har påstått), men dina handanalyser är ju faktiskt riktigt roliga att läsa.

Postad
200bb?

i dont get :oops:

Hehe, det är roligt att du börjar prata om vilka nivåer folk spelar
you dont get

Jag spelar t.o.m. 5.0:- några tusen händer till. Spekrat är alltså 5.0:- till 50:-. Med andra ord håller jag med om orelevansen, alltså.

EDIT:

Vill tillägga att jag mest skrev det där för att jag ledsnade på de återkommande pikarna. Till skillnad från de flesta "+1" och "gå broke och gråt" osv här har en del inlägg innehållit information som faktiskt är användbar. Det är också därför de sticker ut. Bör snarare uppmanas, no? Om man inte vill låta fisk vara fisk, men då är ett forum fel.... forum.

• 2 weeks later...