nsahlberg Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Tjenare! Som rubriken lyder, vart tog dom vägen? Dom roliga Nordiska tuneringarna? Där man kunde kvala sig till EPT, PCA osv? Kommer ni komma igång med dom igen eller hur blir det? Dom var sjukligt roliga och tror även det är fler än jag som vill ha tillbaka dessa. Citera
Ola Brandborn Postad 6 Oktober , 2009 Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Går väl typ sådana till Tallinn just nu, hela tiden? Citera
nsahlberg Postad 6 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 6 Oktober , 2009 Går väl typ sådana till Tallinn just nu, hela tiden? Jo i och för sig, men är inte alls samma upplägg/ buy in's. De hade en 20+2 och en rebuy, 2.20 tror jag det var. Och det var Nordic only, top 3 till veckofinal osv osv. I vilket fall som helst undrade jag bara ifall dem kommer komma tillbaka?! Citera
PokerStars_Karl Postad 12 Oktober , 2009 Rapport Postad 12 Oktober , 2009 Hej, Det kanske de gör men just nu är det Baltic Festival som gäller och upplägget är ganska likt. Vi erbjuder Gratisturneringar, $1.10 turneringar, $22 turneringar, $215 veckofinaler och $33 rebuy second chance-finaler. Läs mer här om kvalschemat: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/festival/about/ Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts